Biedronka po raz kolejny laureatem Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek - FirmyMiesne.pl portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie
FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu

Biedronka po raz kolejny laureatem Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek

Biedronka po raz trzeci została laureatem Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek, przygotowanym przez redakcję dziennika „Rzeczpospolita” i firmę Acropolis. Zajęła trzecie miejsce, odnotowując wzrost wartości marki w stosunku do ubiegłego roku o 10 procent, informuje Centrum prasowe dyskontu.

Od pierwszej edycji Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek, która miała miejsce w 2004 roku, wartość marki Biedronka wzrosła o 3,1 mld zł, a w porównaniu z wynikami z 2013 roku – o 355 mln zł do poziomu 3 311,1 mln zł. Biedronka jest jedyną siecią detaliczną, która znalazła się w pierwszej dwudziestce rankingu.

Biedronka utrzymała również wysokie pozycje w zestawieniach szczegółowych. Została uznana najczęściej wybieraną przez konsumentów marką, a także tą, która cieszy się największą lojalnością klientów. 

Sieć Biedronka jest obecnie jedną z najcenniejszych i najbardziej rozpoznawanych polskich marek oraz liderem wśród sieci detalicznych. To efekt między innymi dynamicznej ekspansji i osiąganych wyników, a przede wszystkim niesłabnącego zaufania klientów. Ponad 2500 sklepów sieci w całej Polsce odwiedza dziennie około 4 mln kupujących. 

W Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek nagradzane są zarówno najbardziej wartościowe marki, jak i najmocniejsze w wybranych 12 branżach. Podstawowym kryterium selekcji jest ich polskość, rozumiana jako miejsce narodzin danej marki. Podobnie jak w ubiegłym roku w klasyfikacji uwzględniono 330 przedsiębiorstw. W tegorocznej edycji łączna wartość marek firm uczestniczących w konkursie wyniosła ponad 61,5 mld zł.

Uroczystość wręczenia tegorocznych nagród odbyła się 27 listopada br.
w Warszawie. Wyróżnienie dla marki Biedronka odebrał Tomasz Domański z Działu Marketingu Jeronimo Martins Polska S.A.

FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.