FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu


Biedronka rozwija katergorię mięs i wędlin

"92 proc. spośród wszystkich produktów w ofercie Biedronki pochodziło od krajowych dostawców"  mówi Tomasz Grzegorczyk, Dyrektor Działu Jakości Produktów Świeżych i Bezpieczeństwa Żywności w Jeronimo Martins Polska w rozmowie z portalem FirmyMiesne.pl

 

W ostatnim czasie prowadzicie bardzo intensywną kampanię promocyjną polskich producentów mięsa. Dlaczego zdecydowaliście się zaangażować w promocję polskiego mięsa?

- Wędliny i mięsa niezmiennie pozostają ważnym elementem codziennej diety polskich konsumentów, dlatego Biedronka systematycznie rozwija i urozmaica tę kategorię produktów. Sieć wprowadziła do swojej oferty mięso cielęce, a także świeżą jagnięcinę, rozwinęła również ofertę mięsa wołowego oraz owoców morza.

- Na stałe sprzedajemy kurczaka z wolnego wybiegu, który jest produktem najwyższej jakości w swojej kategorii. Jest to gatunek kurczaka, który w hodowli ma prawnie zagwarantowany dostęp do wolnego wybiegu, dzięki czemu posiada unikalne walory smakowe. Przy hodowli tego gatunku kurczaka nie są stosowane antybiotyki a  pasze używane do karmienia muszą składać się w 70% ze zbóż oraz nie mogą zawierać GMO.

- Warto zaznaczyć, że znaczna część produktów pakowana jest w technologii „skin”, która zapewnia nie tylko idealne zabezpieczenie przed uszkodzeniem, ale także bardzo dobre wyeksponowanie produktu.

- Biedronka pod marką własną „Kraina wędlin” oferuje produkty wykonane masarsko z wysokiej jakości mięs pochodzenia drobiowego i wieprzowego, takie jak kiełbasy (Śląska, Żywiecka, Podwawelska czy Szlachetna), schab pieczony, polędwica łososiowa, a także kabanosy klasyczne.

- Odpowiadając na oczekiwania klientów, sieć przygotowała również atrakcyjną ofertę produktów idealnych do letniego grillowania, które oferowane są pod marką własną „Czas na Grill”. Znalazły się wśród nich m.in. zestaw grillowy w marynacie, węgiel drzewny, karkówka grillowa w plastrach, a także kiełbaski grillowe zawijane na patyku.

- Od sierpnia 2014 r. Biedronka prowadzi też akcję #jedzcopolskie. Na specjalnej stronie internetowej http://jedzcopolskie.biedronka.pl/ można znaleźć informacje na temat wybranych polskich produktów, dostępnych w sklepach sieci, a także ciekawe przepisy z ich wykorzystaniem.

Nie słabnie popularność produktów tradycyjnych. W Państwa sieci także można spotkać wędliny od lokalnych dostawców. Czy zamierzacie rozwijać tę kategorię, a jeśli tak to, kto może zostać dostawcą do Państwa sieci?

- Współpraca z polskimi dostawcami i budowanie z nimi długoterminowych partnerstw jest jednym z filarów strategii Biedronki. Aktualnie sieć współpracuje z ponad 600 polskimi partnerami handlowymi, wśród których są zarówno dobrze znane marki, jak i lokalni przedsiębiorcy. Dzięki tej współpracy w 2017 r. 92 proc. spośród wszystkich produktów w ofercie Biedronki pochodziło od krajowych dostawców. Ponadto z częścią polskich producentów Biedronka pracuje nad rozwojem, a nawet odbudową tradycyjnych polskich upraw, np. czosnku czy rodzimych odmian jabłek. Od ponad dekady sieć aktywnie promuje na co dzień polskie produkty i ich krajowych producentów.

- Warto zaznaczyć również, że ofertę współpracy handlowej kierujemy w pierwszej kolejności do polskich podmiotów. Jedynie w sytuacji, gdy dostawy spełniające takie warunki i wymagania, jak: wysoka jakość, odpowiednie wolumeny produkcji, stałe dostawy i konkurencyjna cena, nie mogą być realizowane przez lokalnych dostawców – szukamy ich alternatywnych źródeł poza granicami kraju.

 

 Jeronimo Martins Polska

 

FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.