FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu


Carrefour Expres zaprasza do współpracy

Ajencja sklepu Carrefour Express to najlepsze rozwiązanie dla osób, które chcą rozpocząć działalność handlową na swój własny rachunek, ale posiadają ograniczone środki.

Pod szyldem Carrefour w Polsce działa już ponad 600 sklepów franczyzowych w trzech różnych formatach. Jednocześnie firma oferuje współpracę w ramach klasycznej franczyzy oraz ajencji.

W modelu współpracy ajencyjnej Carrefour pozostaje głównym inwestorem – posiada prawa do lokalu i opłaca koszty związane z jego adaptacją i wyposażeniem. Inwestycja, którą ponosi ajent ogranicza się do zakupu drukarek fiskalnych oraz opłacenia koncesji na alkohol i ubezpieczenia lokalu, dzięki czemu ajencja posiada niższy finansowy próg wejścia od klasycznej franczyzy. W ramach współpracy Carrefour zapewnia atrakcyjny system bonusowy i atrakcyjne warunki współpracy, wsparcie doświadczonego zespołu doradców oraz zdefiniowany asortyment dopasowany do lokalizacji i potrzeb klienta. Carrefour w modelu ajencyjnym przewiduje również możliwość przekształcenia współpracy we franczyzę po pewnym czasie.

Ajencja to rozwiązanie dla każdego, kto ma duszę handlowca, dlatego kierujemy ją do osób z doświadczeniem w handlu małopowierzchniowym oraz tych, którzy chcą otworzyć swój pierwszy sklep. Dzięki współpracy z Carrefour początkującemu przedsiębiorcy łatwiej będzie postawić pierwsze kroki w prowadzeniu własnego biznesu. Renoma i popularność marki Carrefour zapewniają najwyższe standardy współpracy oraz umożliwiają łatwiejsze zaistnienie w świadomości klientów. Aktualnie poszukujemy ajentów w Warszawie, Krakowie oraz w Trójmieście, oferując im lokale z ugruntowaną pozycją na rynku – powiedział Michał Florkiewicz, dyrektor sklepów convenience w Carrefour Polska. 

Wśród dostępnych formatów sklepów Carrefour najlepiej dopasowanym do wymogów ajencji jest Carrefour Express convenience. Są to samoobsługowe sklepy z pomarańczowym logo o powierzchni do 200 m2. Sklepy convenience są najczęściej zlokalizowane w miejscach o dużym natężeniu ruchu, np. w centrum wielkich miast. Ten sklep samoobsługowy doskonale wpisuje się w oczekiwania i szybkie tempo życia mieszkańców dużych miast, którzy szukają wygodnych sklepów blisko domu lub w drodze do pracy, aby szybko zrobić podstawowe zakupy spożywcze. W ofercie sklepów Carrefour Express convenience znajduje się, między innymi, szeroki asortyment dań gotowych oraz jedzenia na wynos. Dzięki małej powierzchni sklepu ajent może również prowadzić osobiście handel w niedziele objęte zakazem handlu, co podwyższa rentowność biznesu.

Ofertę Carrefour wyróżnia kompleksowe podejście do modelu współpracy, w ramach którego sieć nie tylko oferuje partnerowi rozpoznawalne logo, ale przede wszystkim dba o budowanie współpracy opartej na wieloletnim i międzynarodowym doświadczeniu w zakresie handlu. Dla przedsiębiorców współpraca ze stabilnym partnerem, jakim jest Carrefour, to świetny pomysł na biznes. Sprawdzony koncept, dopasowany do każdego klienta oraz rozpoznawalna marka, ograniczają ryzyko i ułatwiają odniesienie sukcesu na konkurencyjnym rynku.

 
Źródło: Carrefour Polska 
 
 
Partnerzy portalu