Carrefour Polska partnerem najlepszej kampanii CSR w Polsce - FirmyMiesne.pl portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie
FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu

Carrefour Polska partnerem najlepszej kampanii CSR w Polsce

Każdego roku Carrefour Polska podejmuje szereg inicjatyw i działań skierowanych do lokalnych społeczności. Szczególnie bliskie są mu akcje mające na celu promocję zdrowego stylu życia oraz zachęcenie do profilaktyki prozdrowotnej osób w dojrzałym wieku.

W tym roku po raz kolejny centra handlowe Carrefour aktywnie włączyły się w ogólnopolską kampanię „Zadbaj o swoje serce”, która zwyciężyła w prestiżowym konkursie „Know Health” w kategorii „Najlepsze działania CSR w dziedzinie promocji i profilaktyki zdrowia”. W kapitule Plebiscytu zasiadali wybitni eksperci w dziedzinie ochrony zdrowia, m.in. Sekretarz Stanu w Ministerstwie Zdrowia, Sławomir Neumann, Prof. dr hab. n. med. Mirosław J. Wysocki, Prof. dr hab. n. med. Alicja Chybicka oraz inni zasłużeni na polu szeroko pojętej promocji zdrowia.

„Zadbaj o swoje serce” to ogólnopolski program bezpłatnych badań przesiewowych realizowany przez Telemedycynę Polską SA oraz Optimę Cardio przy aktywnym udziale centrów handlowych Carrefour. Głównym celem kampanii jest wzrost świadomości w zakresie zdrowego stylu życia oraz profilaktyki chorób serca, w szczególności nadciśnienia tętniczego i hipercholesterolemii.

W tym roku program „Zadbaj o swoje serce” odbył się na terenie 12 centrów handlowych Carrefour:„CH AKS” w Chorzowie, „Galeria Śląska” w Rybniku, „Galeria Zdrój” w Jastrzębiu Zdrój, „Galeria Głogów” w Głogowie, „Galeria Słowiańska” w Zgorzelcu, „Galeria Glinki” w Bydgoszczy, „Galeria Kalisz” w Kaliszu, „CH Morena” w Gdańsku, „Galeria Lubelska” w Lublinie oraz „CH Carrefour” w Łodzi.

Uczestnicy akcji mogli skorzystać z szeregu badań takich jak: EKG, pomiar ciśnienia krwi oraz badanie poziomu cholesterolu. Dodatkowo wszyscy chętni mieli okazję do obliczenia swojego wskaźnika BMI oraz uzyskania porad w zakresie stosowania odpowiedniej diety, zapobiegającej nadciśnieniu tętniczemu i nadwadze. Podczas każdego spotkania udało się przebadać kilkaset osób z danego regionu i tym samym zapobiec dalszemu rozwojowi niektórych schorzeń, wykrytych podczas profilaktycznych badań.

Zaangażowanie społeczne, w tym zaangażowanie na rzecz promocji zdrowia to jeden z ważniejszych obszarów dla spółki Carrefour, realizowany w ramach programów CSR. Carrefour od lat angażuje się w inicjatywy przynoszące korzyść społeczeństwu, prowadząc programy zaangażowania społecznego we współpracy partnerami społecznymi, takimi jak Caritas, Banki Żywności czy Stowarzyszenie Niepełnosprawni dla Środowiska EKON.

Być bliżej klienta, bliżej potrzebujących, bliżej drugiego człowieka - to wspólny cel zespołu Carrefour.

 

Źródło: Carrefour Polska

FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.