Carrefour Polska rozwija koncept sklepu franczyzowego na stacjach paliw - FirmyMiesne.pl portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie
FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu

Carrefour Polska rozwija koncept sklepu franczyzowego na stacjach paliw

Carrefour Polska wdrożył nowy koncept sklepu franczyzowego dla operatorów stacji paliw. Pierwsze 11 sklepów w nowym koncepcie, zostało już otwartych we współpracy z polską siecią Wasbruk. Carrefour poszukuje także kolejnych sieci zainteresowanych współpracą przy prowadzeniu sklepów przystacyjnych
w modelu franczyzowym. 

Carrefour dynamicznie inwestuje w rozwój swojej oferty franczyzowej. Do portfolio sklepów osiedlowych w trzech formatach: Express convenience, Express Mini Market oraz Globi rozwijanych w modelu franczyzowy oraz ajencyjnym, dołączyła właśnie nowa oferta franczyzowa skierowana do właścicieli stacji paliw.

Carrefour posiada kilkudziesięcioletnie doświadczenie w zarządzaniu sklepami franczyzowymi w Polsce i na świecie. Obecnie, przygotowaliśmy i przetestowaliśmy na polskim rynku nowy koncept sklepu dedykowanego właścicielom stacji paliw. Dzięki nowej ofercie, mogą oni teraz zaoferować swoim klientom znacznie szerszy wybór produktów i usług oraz bardziej kompleksową ofertę niż dotychczas – mówi Michał Florkiewicz, dyrektor sklepów convenience w Carrefour Polska. Współpraca z firmą Wasbruk, to dopiero początek naszej ekspansji w tym segmencie. Rozmawiamy już z kilkoma innymi polskimi sieciami, które są zainteresowane współpracą franczyzową z Carrefour - dodaje Florkiewicz.

Nowy koncept sklepu dla właścicieli stacji paliw został przygotowany na sprawdzonej marce pomarańczowego sklepu Carrefour Express convenience, ale jest modyfikowany w oparciu o lokalizację sklepu: osiedlową lub tranzytową. Sieć dostarcza niezbędne wyposażenie sklepu, identyfikację wizualną oraz wybrany asortyment produktów.

W stałej ofercie sklepu, w zależności od jego wielkości, znajduje się do 400 do 800 artykułów, których najczęściej poszukują klienci stacji paliw. Wraz z ofertą produktową, w zależności od potrzeb klientów, Carrefour oferuje również w swoim sklepie szeroką paletę usług, m.in. hot-dogi, ekspres do kawy czy dania food to go, których najczęściej poszukują podróżni. Wszystkie elementy nowego konceptu, zostają dopasowane do wielkości lokalu znajdującego się na stacji.

Nowy koncept sklepu Carrefour dedykowany stacjom paliw zostanie zaprezentowany na najbliższych wrześniowych targach paliwowych we Wrocławiu.

Więcej o sklepach convenience Carrefour Polska.

Obecnie pod szyldem Carrefour w Polsce działa blisko 600 sklepów franczyzowych. Koncept Express convenience to samoobsługowe sklepy z pomarańczowym logo o powierzchni do 200 m2, które najczęściej zlokalizowane są w miejscach o dużym natężeniu ruchu, np. w centrum aglomeracji miejskich. Ten sklep samoobsługowy doskonale wpisuje się w oczekiwania i szybkie tempo życia mieszkańców dużych miast, którzy szukają wygodnych sklepów blisko domu lub w drodze do pracy, aby szybko zrobić podstawowe zakupy spożywcze. W ofercie sklepów Carrefour Express convenience znajduje się, między innymi, szeroki asortyment dań gotowych oraz jedzenia na wynos. Obecność sklepu pod tą marka na stacji paliw, znacząco podnosi jej konkurencyjność, przyciągając wielu nowych klientów dzięki szerokiej ofercie produktów i usług.

Franczyzę Carrefour wyróżnia kompleksowe podejście do modelu współpracy, w ramach którego sieć nie tylko oferuje partnerowi rozpoznawalne logo, ale przede wszystkim dba o budowanie współpracy opartej na wieloletnim i międzynarodowym doświadczeniu w zakresie handlu. Dla przedsiębiorców współpraca ze stabilnym partnerem, jakim jest Carrefour, to świetny pomysł na biznes. Sprawdzony koncept, dopasowany do każdego klienta oraz rozpoznawalna marka, ograniczają ryzyko i ułatwiają odniesienie sukcesu na konkurencyjnym rynku.

 

Źródło: Carrefour Polska 

 

Partnerzy portalu 

   

 

 

 

FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.