Dlaczego warto prowadzić własne punkty usługowe w przemyśle mięsnym? - FirmyMiesne.pl portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie
FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu

Dlaczego warto prowadzić własne punkty usługowe w przemyśle mięsnym?

Rynek mięsny, mimo stabilnej sytuacji, szuka sposobów optymalizacji swojej działalności.  Oprócz rywalizacji pod kątem jakościowym, producenci szukają nowych metod dotarcia do potencjalnego klienta.

Przemysł mięsny to jedna z głównych branż sektora spożywczego w polskiej gospodarce. Upodobanie Polaków do konsumpcji tych wyrobów spowodowało, że Polska jest jednym z czołowych producentów mięs w Europie. Szacuje się, że wartość krajowego rynku mięsnego to 47 milionów złotych, co zachęca kolejnych producentów do rozpoczęcia działalności gospodarczej w tym sektorze. Aby więc skutecznie rywalizować z liczną konkurencją, potrzebne jest szukanie rozwiązań, które zapewnią przewagę na rynku, na którym rywalizuje obecnie około 1300 podmiotów. Od kilku lat zauważalny jest trend związany z konsolidacją poszczególnych przedsiębiorstw. Prowadzenie wspólnej księgowości czy łączenie działów zajmujących się obsługą pracowników firmy pozwala zminimalizować koszty stałe, co pozwala przygotowywać bardziej konkurencyjne oferty dla kontrahentów.

Kolejną skuteczną drogą do zwiększenia swoich przychodów, jest dywersyfikacja przedmiotu działalności gospodarczej. Jej istotą jest prowadzenie działań na kilku płaszczyznach w ramach danej branży. Jest to trend mocno zauważalny na przykład w branży piekarniczej czy mleczarskiej, gdzie producenci oprócz produkcji wyrobów ze swojego sektora, prowadzą też firmowe punkty handlowe ze swoimi produktami. Szacuje się, że samych firmowych punktów piekarniczych jest ponad 4000. Liczba ta pokazuje, że posiadanie własnych punktów usługowych przynosi wymierne korzyści finansowe. Jak udowadnia przykład Harbi Meat, strategia dywersyfikacji działalności może być skuteczna również w produkcji i dystrybucji mięsa.

Oprócz posiadania własnej restauracji oraz sklepu mięsnego, otworzyliśmy niedawno własną ubojnię, skąd bezpośrednio możemy dostarczać mięso do naszych punktów, a także prowadzić sprzedać hurtową i detaliczną wielu rodzajów mięs: wołowiny, jagnięciny, baraniny czy najpopularniejszego w Polsce drobiu – mówi Cemre Yatur, właściciel sklepu Harbi Meat.

Sprzedaż detaliczna szansą na pozyskanie klienta biznesowego.

Prowadząc biznes w sektorze mięsnym, bardziej niż gdziekolwiek indziej trzeba stawiać na jakość i świeżość. Ofertę należy kierować nie tylko do klienta indywidualnego, ale również do branży gastronomicznej, która, aby dokonać zakupu hurtowego na dużą skalę musi mieć pewność, że wybiera najlepsze produkty na rynku.

 Niezależnie, czy mamy do czynienia z klientem indywidualnym, czy biznesowym, każdy powinien mieć możliwość spróbowania produktów, z którymi będzie pracował, czy w zaciszu domowej kuchni, czy w hotelowej restauracji, gdzie codziennie dania konsumują dziesiątki, jeśli nie setki osób. Dlatego coraz więcej producentów mięs decyduje się na otwarcie pojedynczych punktów, gdzie wyrobów można spróbować na miejscu. Restauracje oraz sklepy obsługujące zamówienia detaliczne i hurtowe pomagają dokonać najlepszego wyboru.

Harbi Meat, jako lokalny producent, za pomocą hurtowego kanału dystrybucji sprzedaje do 13 ton mięsa miesięcznie. Zyskuje również w sektorze handlu detalicznego, gdzie
ze względu na znaczny wzrost zainteresowania klientów i większą sprzedaż, zdecydował się powiększyć swój magazyn oraz powierzchnię handlową.

***

Harbi Meat to produkcja, ale też sprzedaż hurtowa i dystrybucja świeżego mięsa najwyższej jakości dla odbiorców na terenie Warszawy, a także ceniony przez Klientów sklep mięsny. Klientami sieci dystrybucyjnej są restauracje, lokale gastronomiczne i sklepy detaliczne. Harbi Meat oferuje najwyższej klasy mięso: zawsze świeżą i zdrową wołowinę, baraninę, cielęcinę, jagnięcinę oraz drób. Doskonali fachowcy oraz stosowanie nowoczesnych technologii i urządzeń, pozwala stale utrzymywać wysoki poziom produktów. To wszystko sprawia, że na stoły Klientów trafiają potrawy z mięsem halal najwyższej jakości. A to w każdej kuchni liczy się najbardziej.

 

 

Wołowina, drób, baranina halal - Harbi Meat

telefon: +48 22 247 89 00, +48 728 973 400,       e-mail: harbi@harbimeat.pl           www: harbimeat.pl

Autor: Materiał promocyjny firmy HARBI MEAT

FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.