FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu


Polacy coraz częściej jedzą w restauracjach

Polacy coraz chętniej chodzą do restauracji, a co za tym idzie – zostawiają w nich coraz więcej pieniędzy. Jak wynika z raportu „Polska na Talerzu 2018” firmy MAKRO Polska, w dni robocze wydajemy zwykle od 11 do 20 zł na jeden posiłek, z kolei w weekendy – od 21 do 30 zł. Co ciekawe, wyższe rachunki płacą często klienci powyżej 50. roku życia, którzy odgrywają na rynku gastronomicznym coraz większą rolę.

 

Dla wielu Polaków wyjście do restauracji nie służy tylko zaspokojeniu głodu. Jest to także okazja do skosztowania czegoś dobrego, czego być może nie potrafilibyśmy przygotować sami. Jak zauważa w wywiadzie dla agencji informacyjnej infoWire.pl Robert Ciechomski, menedżer Grupy Klientów HoReCa w MAKRO Polska: „Nasza świadomość o gotowaniu, potrawach, różnego rodzaju egzotycznych składnikach jest coraz większa i chcemy ich próbować”. Oprócz tego spędzenie czasu w lokalu gastronomicznym jest sposobem na zrelaksowanie się. „To taka rekompensata za nasze codzienne trudy” – stwierdza rozmówca.

 

Na to, jak często odwiedzamy restauracje i jak dużo wydajemy w nich pieniędzy, znaczny wpływ ma również styl życia. „Młodsze pokolenie więcej czasu spędza poza domem. Jest duża dynamika życia. Nierzadko mówimy nawet wprost o braku czasu na to, żeby gotować. Jeżeli chodzi o pokolenie starsze, srebrne, wyjście na zewnątrz czy jedzenie poza domem bardziej traktuje ono jako duże wydarzenie […]. To pokolenie – które staje się coraz bardziej świadome – też jest nastawione na spędzanie dni (czasami już na emeryturze lub w okolicach wieku emerytalnego) w inny sposób niż do tej pory” – mówi Przemysław Franczak, menedżer Pionu Ultra Świeża Żywność i Grupy Klientów HoReCa w MAKRO Polska.

 

 

Źródło: Makro Polska 

 

Partnerzy portalu 

 

 

FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.