Mieczysława Bogdanowicz z PSS Społem Hajnówka stawia na wędliny tradycyjne - FirmyMiesne.pl portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie
FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu

Mieczysława Bogdanowicz z PSS Społem Hajnówka stawia na wędliny tradycyjne

Wywiad z Mieczysławą Bogdanowicz - Prezes PSS Społem Hajnówka.

 

Remigiusz Zagraba:  SPOŁEM w Hajnówce ma bardzo długą historię i  tradycję. Istnieje od 89 lat – jak dzisiaj wygląda działalność Spółdzielni?

Mieczysława Bogdanowicz: SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Hajnówce to nie tylko tradycja, ale  i nowoczesność. Obecnie Spółdzielnia p
rowadzi działalność handlową w 13 placówkach oraz Zakład Piekarsko-Ciastkarski.

Oferta naszego Zakładu Piekarsko Ciastkarskiego jest bardzo szeroka. Produkujemy 40 rodzajów pieczywa oraz 37 ciast.

Naszym celem jest ciągłe rozwijanie gamy produktów, poprawianie ich jakości poprzez wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podczas produkcji, aby zadowolić najbardziej wyszukane gusta Klientów. Ostatnio wyprodukowaliśmy Chleb dla diabetyków, który cieszy się dużą popularnością wśród osób chorych na cukrzycę.

Priorytetem w naszych działaniach jest ciągłe podnoszenie poziomu świadczonych usług, dbałość o zadowolenie Klientów poprzez wysoką jakość oferowanych towarów oraz profesjonalną obsługę. Zależy nam, aby  Klient wychodząc z naszego sklepu był zadowolony i wrócił do nas ponownie.

 

Obecnie Spółdzielnia jest w dobrej kondycji finansowej co pozwala nam na inwestycje, modernizacje naszych sklepów. Obroty w naszej Spółdzielni rosną, za pierwszy kwartał br odnotowaliśmy wzrost ponad 12%.

W ubiegłym roku uruchomiliśmy sklep Gama przy ul. Warszawskiej 86 o powierzchni ponad 200 m2.  W obiekcie zastosowaliśmy nowoczesny energooszczędny system ogrzewania wykorzystując ciepło wytwarzane przez urządzenia chłodnicze  znajdujące się w sklepie. Jeżeli przyniesie to efekty ekonomiczne – zostanie zastosowane w innych placówek.
W tym roku otworzyliśmy drugi sklep Gama na osiedlu Lipowa. Koszt tej inwestycji wyniósł ponad 50 tys. zł.

R.Z.: Jakie Pani zdaniem aspekty są obecnie źródłem sukcesu Państwa spółdzielni?

M.B.: Osiągnięcia Spółdzielni na przestrzeni lat są niewątpliwie wynikiem pracy wielu pokoleń, ale również  zaangażowania i umiejętności dostosowania się do wymagań rynku.

Sukces naszej spółdzielni zawdzięczamy przede wszystkim naszym pracownikom, ich profesjonalizmowi, doświadczeniu i oddaniu. Pracownicy uczestniczą w licznych szkoleniach m.in. z profesjonalnej obsługi klienta, merchandisingu.

Towary znajdujące się w ofercie naszych placówek handlowych, to przede wszystkim polskie produkty o najwyższej jakości. Muszą one spełniać wysokie wymagania jakościowe, pochodzić od wiarygodnego partnera handlowego, a więc takiego, który stosuje bezpieczne procedury produkcji, a jakość jego produktów została sprawdzona i posiadają wszystkie wymagane atesty.

Oferta cenowa w naszych placówkach dostosowana jest do potrzeb naszych Klientów. Naszym zadaniem jest utrzymywanie właściwego poziomu cen, nie odbiegającego od cen konkurencyjnych sieci zachodnich takich jak Kaufland, Biedronka. W naszych placówkach jest mnóstwo towarów w cenach promocyjnych. Raz na trzy tygodnie wydajemy gazetkę z informacją o towarach promocyjnych.

Ponadto we wszystkich sklepach funkcjonuje ogólnopolski program lojalnościowy „Społem znaczy razem”, w którym po zebraniu odpowiedniej ilości punktów za dokonane zakupy Klienci otrzymują bony towarowe.
W naszych placówkach Klienci mogą:
-    dokonywać zapłaty za pomocą kart płatniczych
-    dokonywać opłat za rachunki telefoniczne i energię elektryczną
-    skorzystać z usługi Cash Bank umożliwiające wypłacanie gotówki przy okazji płatności kartą za zakupy.   

Oferta towarowa, dobra jakość, a także fachowość i życzliwość dla klientów, to cechy, którymi chcemy się wyróżniać od innych firm handlowych.

R.Z.: I
le osób zatrudnia Pani w SPOŁEM Hajnówka?

M.B.: W Spółdzielni zatrudnionych jest ponad 150 osób.

R.Z.: Otrzymaliście Państwo wiele wyróżnień, w tym także za pomoc charytatywną. Które z nich jest dla Państwa najcenniejsze?

M.B.: Tak naprawdę, wszystkie nasze nagrody i wyróżnienia są dla nas cenne. Nagrody te są dla nas źródłem satysfakcji i motywacją do podejmowania dalszych działań.

Jednym z ostatnich  wyróżnienień jakie nasza Spółdzielnia otrzymała jest  tytuł „Innowacyjna Spółdzielnia Społem” w uznaniu innowacyjnych działań kreujących nowoczesny wizerunek spółdzielczości „Społem”.  Ocenę „innowacyjności” dokonał na podstawie wyników badań lustracji oraz informacji przekazanych przez Spółdzielnię  Zarząd Krajowego Związku Rewizyjne „Spółdzielnie” Spożywców.

Bardzo ważnym również wyróżnieniem, które otrzymali obecni i poprzedni pracownicy Spółdzielni,  jest Medal Burmistrza Miasta Hajnówka, przyznawany z okazji 60 lecia nadania praw miejskich Hajnówce. Medal ten otrzymało  6 pracowników związanych ze Spółdzielnią.

Tradycją „Społem” PSS w Hajnówce stało się sponsorowanie imprez kulturowo-oświatowych i sportowych. Od wielu lat Spółdzielnia uczestniczy w społecznym życiu lokalnym, stałą opieką i wsparciem otaczane są organizacje i stowarzyszenia potrzebujące pomocy.

R.Z.: Jaki jest klient XXI wieku i jakie ma potrzeby, oczekiwania?

M.B.: Dzisiejszy Klient, to Klient świadomy. Przede wszystkim jest to osoba dobrze zorientowana czego potrzebuje. Wie jak się odżywiać, jakich produktów potrzebuje. Klienci poszukują coraz częściej produktów mniej przetworzonych, ekologicznych. Można zauważyć, że wyróżnikiem podczas zakupów nie jest już sama cena, ale również jakość oferowanych towarów. Ważna jest uczciwość kupiecka. Dlatego w naszych sklepach dostosowujemy ofertę do potrzeb każdego Klienta.  

Klienci są wspaniali, potrafią docenić pracę naszych sprzedawczyń, ich profesjonalną obsługę stąd czasami odwdzięczają się kwiatkami, czekoladkami. Jest to bardzo miłe i zarazem motywujące do pracy, która nie jest łatwa.

R.Z.: Jednym z najważniejszych stoisk w sklepie spożywczym jest dział mięso i wędliny. Jakich produktów obecnie poszukują konsumenci?

 

                      

M.B.: Wizytówką Spółdzielni jest Supermarket „Batory”, największy sklep. Na powierzchni ponad 700 m2 oferuje Klientom pełny asortyment branży spożywczej, chemii gospodarczej i artykułów AGD.

Naszym atrybutem w tym sklepie jest stoisko mięsno-wędliniarskie. Załoga sklepu dokłada wszelkich starań, aby było ono dobrze zaopatrzone.  Asortyment dostosowany jest do potrzeb każdego Klienta. Na tym dziale pracują osoby doświadczone, potrafiące zaproponować Klientowi to czego szuka. A coraz częściej Klienci szukają tradycyjnych wyrobów, nie zawierających konserwantów.


Jesteśmy na etapie poszukiwań dostawców oferujących dobre, tradycyjne wyroby.

Kontakt z PSS Społem Hajnówka

85 873 35 91 – Dział Handlu i Produkcji
fax 85 873 35 87 – Dział Handlu i Produkcji
e-mail: handlowy@hajnowka.spolem.org.pl
www.hajnowka.spolem.org.pl

 

  • Adam Badurak: 2012-04-25 17:21:13
    Cieszę się, że u nas w Hajnówce jest taka dobra Spółdzielnia! Życzę wszystkiego najlepszego jej pracownikom!
  • Adam Badurak: 2012-04-25 17:21:11
    Cieszę się, że u nas w Hajnówce jest taka dobra Spółdzielnia! Życzę wszystkiego najlepszego jej pracownikom!

FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.