FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu


Targi WorldFood w Warszawie

 

Liczni kupcy z zagranicy odwiedzą tegoroczną edycję targów WorldFood Warsaw

 

Przed nami piąta już edycja Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Warsaw i kolejna okazja do nawiązania udanych, skutecznych i szerokich kontaktów biznesowych. Swój udział w rozmowach handlowych edycji 2018 zgłosili już kupcy m.in.
z Wietnamu, Hiszpanii, Hong Kongu, Turcji, Bułgarii, Pakistanu, Rumunii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich i Mołdawii. Kolejny raz na targach zagości pawilon włoski Bellavita.
Nie zabraknie też  kupców z polskich sieci handlowych i tych działających na terenie Polski. Patronat tradycyjnie już objęła Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji.


 
Wykupienie stoiska w dobrej lokalizacji, na nawet największych krajowych targach, to jeszcze nie sukces. Sukcesem jest zwiększenie świadomości marki, wzmocnienie relacji z dotychczasowymi klientami, poznanie trendów panujących wśród konkurencji czy pozyskanie nowych klientów
i partnerów. Traktowanie targów jak wystawy jest mylne i nieskuteczne. Ekspozycja produktów
to „must have” na targach, ale produkty same się nie obronią. Targi powinny być kanałem, który umożliwia bezpośredni kontakt z potencjalnymi klientami, handlowcami i zainteresowanymi naszymi produktami. Organizatorzy WorldFood Warsaw wiele miesięcy przed rozpoczęciem targów zajmują się wyszukiwaniem potencjalnych kooperantów i inwestorów zainteresowanych współpracą z wystawcami, a następnie organizują ich przyjazd do Warszawy. W trakcie targów odbywa się seria wcześniej umówionych spotkań. Taka formuła zwiększa efektywność wystąpienia na targach i skraca czas dotarcia do kontrahenta.

  

 I to właśnie gwarantuje WorldFood Warsaw. Co roku zwiększa się ilość kupców z rożnych stron Świata i Europy, a rozmowy przeprowadzane podczas targów kończą się konkretami, zamówieniami
i poważnymi kontraktami -  zapewnia Agnieszka Szpaderska, manager WorldFood Warsaw.
Należy pamiętać, że zwiedzający to osoby, które samą swoją obecnością deklarują zainteresowanie branżą. Każda rozmowa to możliwość sprawdzenia, jak naszą markę postrzegają inne osoby. Warto słuchać, dopytywać i notować spostrzeżenia rozmówców – pozwolą one spojrzeć na własny produkt z innej perspektywy i być może mogą przełożyć się na jego udoskonalenie. To olbrzymia wartość, którą trudno uzyskać online. 

87% ankietowanych specjalistów od marketingu uważa, że komunikacja bezpośrednia, tzn. twarzą
w twarz z klientami, partnerami handlowymi i przedstawicielami mediów, jest niezbędna jako element strategii marketingowej dla przedsiębiorstwa (Źródło: Association of Exhibition Organisers, Benchmark Research)

Według badań CEIR (Center of Exhibition Industry Research, FEBELUX): Federations of Fairs and Exibitions in Belgium and Luxemburg): 76% gości targowych ma określony plan działania,
48% potencjalnych transakcji omówionych na targach nie wymaga dalszych wysiłków ze strony sprzedającego, aby zakończyć je pomyślnie a finalizacja potencjalnych transakcji omówionych
na targach kosztuje 56% mniej niż  tradycyjne wizyty u potencjalnych partnerów handlowych. W wyborze najciekawszych targów mogą pomóc rozmowy z klientami, wystawcami, warto zwrócić też uwagę na cykliczność imprezy, doświadczenie organizatorów, przeczytać relacje uczestników oraz dokładnie zapoznać się z programem nadchodzącej edycji. Imprezy towarzyszące targom
(np. konferencje, debaty) oraz ich lokalizacja mają duży wpływ na poziom atrakcyjności targów. 

Organizacja rozmów B2B oraz usługa matchmakeing’u jest bezpłatna. Zapraszamy do udziału
w Targach WorldFood Warsaw 10-12 kwietnia w Stolicy.

Więcej informacji: www.worldfood.pl

FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.