FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu


Zaufanie w branży mięsnej

 
Zaufanie w branży mięsnej jeszcze nigdy nie było tak ważne! Nowe wyzwania na rynku mięsa i wędlin.

To, co dzisiaj i w przyszłości będzie decydować w bardzo dużym stopniu o powodzeniu i sukcesie w biznesie, to zaufanie. Obecnie można powiedzieć, że toniemy w kryzysie zaufania, co z pewnością nie pomaga polskim firmom mięsnym. Dość często pojawiające się w przestrzeni publicznej afery, co prawda pojedynczych podmiotów gospodarczych, nie służą na pewno uczciwym przedsiębiorcom z branży mięsnej. Konsumenci po zapoznaniu się np. z reportażem, który pokazuje patologię i nadużycia, nie tylko będzie ograniczał spożycie mięsa i wędlin, ale będzie z pewnością źle postrzegał całą branżę mięsną, co może mieć katastrofalne skutki dla przyszłości polskiego mięsa i wędlin w Polsce i na świecie.
 
Należy mieć na uwadze też niezaprzeczalny fakt, że spożycie wyrobów mięsnych przetworzonych według wielu statystyk maleje, a do najczęstszych przyczyn można zaliczyć: brak zaufania do producenta lub miejsca zakupu, na który wpływ miały doświadczenia z wcześniejszych transakcji, stosowanie dodatków często niezrozumiałych dla konsumentów, a swoją nazwą budzące niepokój, niska zawartość mięsa i sposób myślenia sporej części Polaków -” Jak sobie sam zrobię, to przynajmniej wiem, co jem...". Dodatkowo oliwy do ognia dolewają kontrole, przeprowadzane przez Inspekcję Handlową, gdzie pojawiają się uwagi dotyczące jakości mięsa i wędlin.
 
Na co powinni szczególnie zwrócić uwagę producenci mięsa i wędlin, aby budować swój wizerunek firmy godnej zaufania:

- właściwe oznaczenia produktów, zgodność właściwości produktu ze składem na opakowaniu — bez kompromisów;

- używanie pełnej nazwy wyrobu, produktu i nazwy producenta;

- wymienić alergeny;

- zamieszczać datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia;

- jeśli produkt zawiera konserwanty nie używać nazw „à la domowa”, tradycyjny, wiejski itp.;

- przechowywać produkty we właściwej temperaturze i ciągu chłodniczym;

- informowanie konsumenta o istotnych kwestiach związanych z produktem taki jak: przeznaczenie, rodzaj mięsa, przechowywanie i transport;
 
- utrzymywanie stałego kontaktu z klientem, poprzez ankiety, konkursy i  rozmowy podczas zakupów.
 
 

Autor: Remigiusz Zagraba
FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.