FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu


Artykuły w kategorii: Wiadomości

W okresie I-VIII br. UE wyeksportowała łącznie 331,3 tys. ton ...

W okresie od I do VIII 2015 roku kraje Wspólnoty wyeksportowały łącznie 331,3 tys. ton mięsa, produktów z mięsa wołowego i żywca wołowego. Jest to o +6,2% więcej niż w tym samym okresie w 2014 roku. Źródło: Rynek Drobiu i Mięsa FAMMU/FAPPA...
Opublikowany: 20.10.2015 Kategorie: Wiadomości, Z kraju i ze świata / te kategorie łączą się/, Etykiety:

Brazylia liderem krajów trzecich w imporcie wołowiny i żywca w...

Bezkonkurencyjnym liderem państw trzecich, z których importowano wołowinę i żywiec wieprzowy do UE w okresie od I do VIII 2015 roku była Brazylia. Jej udział w tutejszym rynku wyniósł 42,2% i przeliczono go na 79 295 tys. ton. Tuż za Brazylią znalazły się Urugwaj...
Opublikowany: 20.10.2015 Kategorie: Wiadomości, Z kraju i ze świata / te kategorie łączą się/, Etykiety:

Kraje UE w okresie I-VIII br. sprowadziły w ekwiwalencie o -1,...

Jak podaje Komisja Europejska od I do VIII 2015 roku kraje należące do UE sprowadziły w ekwiwalencie o -1,1% mniej mięsa niż w 2014 roku. Mowa tu o łącznym sprowadzeniu 188,1 tys. ton mięsa, produktów z wołowiny i żywca wołowego. Źródło: Rynek Drobiu i Mięsa FA...
Opublikowany: 20.10.2015 Kategorie: Wiadomości, Z kraju i ze świata / te kategorie łączą się/, Etykiety:

UE przekaże ok. 30 mln na promocję mięsa

W 2016 roku państwa członkowskie UE będą miały do wykorzystania na promocję produktów rolnych ponad 111 mln euro. Z tego 30 mln euro przeznaczonych jest na promocję branży mięsa wieprzowego i sektora mleczarskiego. W ramach programu polskie organizacje producentów...
Opublikowany: 19.10.2015 Kategorie: Wiadomości, Z kraju i ze świata / te kategorie łączą się/, Etykiety: wieprzowina, mięso,

Międzynarodowe Targi Spożywcze ANUGA 2015

W dniach 10-14 października br. odbyły się Międzynarodowe Targi Spożywcze ANUGA 2015 w Kolonii. Na stoisku narodowym w hali Fine Food 11.1, które zorganizowała Agencja Rynku Rolnego wystawiło się 15 firm. Wśród nich znalazły się 3 firmy z branży mięsno-wędliniarsk...
Opublikowany: 19.10.2015 Kategorie: Wiadomości, Z kraju i ze świata / te kategorie łączą się/, Etykiety:

UE prowadzi nabór niezależnych ekspertów z dziedziny promocji ...

Jak podaje Agencja Rynku Rolnego agencja wykonawcza CHAFEA ogłosiła nabór na niezależnych ekspertów z dziedziny promocji produktów rolnych. Ich zadaniem będzie wspieranie działań z obszaru promocji produktów rolnych, które są współfinan...
Opublikowany: 19.10.2015 Kategorie: Wiadomości, Z kraju i ze świata / te kategorie łączą się/, Etykiety: produkty rolne,

Promocja na szynkę wieprzową w Stokrotce

Od 15 do 21 października br. w sieci sklepów Stokrotka będzie można kupić szynkę wieprzową bez kości za 10,99 zł/1kg. Źródło: www.stokrotka.pl...
Opublikowany: 16.10.2015 Kategorie: Wiadomości, Wiadomości handel i gastronomia, Etykiety:

Super ceny w Piotr i Paweł

Sieć sklepów Piotr i Paweł przygotowała nową ofertę promocyjną dla swoich klientów. Łopatka bez kości za 9,99 zł/1kg, 570 g szynki konserwowej za 11,90 zł, 100 g kabanosów wieprzowych za 2,39 zł czy 100 g pasztetu domowego ze śliwą za 0,99 zł można kupić w ...
Opublikowany: 16.10.2015 Kategorie: Wiadomości, Wiadomości handel i gastronomia, Etykiety:

Super Promo w Intermarche

W Super Promo, promocji Intermarche, do 21 października br. można będzie kupić wiele produktów z mięs i wędlin w atrakcyjnych promocjach. Wśród produktów objętych cenowymi upustami znalazły się m.in.: schab wieprzowy z kością za 9,99 zł/1kg, ćwiartki z kurc...
Opublikowany: 16.10.2015 Kategorie: Wiadomości, Wiadomości handel i gastronomia, Etykiety:

Biedronka wysłała deklaracje wzorcowej współpracy do partnerów...

Producenci żywności czują coraz większy nacisk ze strony sieci handlowej. Jak donosi „Rzeczpospolita” właściciel Biedronki wysłał pisma o wzorcowej współpracy do kilkudziesięciu partnerów handlowych. Ich celem jest dyktowanie cen i obniżek dostawcom ży...
Opublikowany: 16.10.2015 Kategorie: Wiadomości, Z kraju i ze świata / te kategorie łączą się/, Etykiety:

Pierwsza 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 Ostatnia

FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.