FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu


Siatka z tasiemką BrandNet kolejne wdrożenie Grupy Nomax

Wyróżnić produkt. Budować świadomość marki. Personalizować sygnał wysyłany w świat. Siatka z tasiemką BrandNet to rozwiązanie dla producentów wędlin, którym zależy na tym, by aktywnie wpływać na komunikację z klientem. 

Zakład Mięsny MISIOR z Otwocka jest naszym kolejnym partnerem, który wdrożył siatkę BrandNet. „Firma ma dwadzieścia osiem lat doświadczenia. Jej Zarząd zauważa zmiany na rynku i ma oczy otwarte na nowe” – mówi Paweł Białkowski, nasz Key Account Manager. „Prawdziwy smak tradycji w Twoim domu” – wiodące hasło przedsiębiorstwa – zachęca, by ze sklepowej lady wybrać wędliny firmy MISIOR. A dzięki siatce BrandNet klient jest w stanie szybko zlokalizować to, czego rzeczywiście szuka. 

„Misja firmy MISIOR to wprowadzenie na rynek produktów jak najlepszej jakości ze szczególnym uwzględnieniem ich bezpieczeństwa zdrowotnego – wyjaśnia Izabela Fronczyk, technolog zakładu. -  Podczas procesu produkcyjnego przestrzegamy zasad Dobrej Praktyki Produkcyjnej i Higienicznej. Ku zadowoleniu Klientów i własnej satysfakcji, wciąż dążymy do uzyskania wyższej jakości oferowanych produktów. Wdrożenie siatki BrandNet wpłynęło na estetykę naszych wyrobów. Logo firmy na tasiemce sprawia, że produkty firmy MISIOR są teraz łatwiej rozpoznawalne w ladach. Jednocześnie BrandNet podkreśla naturalny wygląd wędliny. Dzięki zastosowaniu siatki można intuicyjnie wyczuć, że dany produkt jest zdrowszy niż pakowany w plastikowe opakowania.”

BrandNet zwraca uwagę. Pozostałe produkty z tradycyjnej lady automatycznie stają się tłem wędliny z tasiemką.  Dzięki logo firmy klient od razu widzi, po jaki produkt sięga. Rozpoznaje markę. A jego decyzja o wyborze na pewno nie jest przypadkowa.

 

Źródło: Grupa Nomax