ZNIKAJĄ KONSERWY KM OKRASY, BO TO NAJLEPSZE NA TE CZASY
Dzisiaj przedstawić chcemy Państwu relację, jak kolejny produkt zakładów mięsnych Konsorcjum Mięsnego Okrasa Grupa Południe sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach, czyli ,,KONSERWA” rezonuje z potrzebami klientów. W tym ujęciu słowo rezonuje znaczy według nas brać kogoś w obroty, przekonywać, że konserwę to nie tylko każdy powinien mieć na zapas, ale na co dzień na kanapkę, do pajdy chleba, na śniadanie, kolację, a nawet obiad.
W poprzednim artykule dodanym w sierpniu br. pisaliśmy o nowym produkcie zakładu tj. konserwach mięsnych jakie zaprezentowaliśmy w swojej własnej sieci naszym klientom.
W ramach przeprowadzonej akcji degustacyjnej zostaliśmy poddani mocnej i surowej ocenie naszych klientów. Przeprowadziliśmy ponad kilkadziesiąt akcji degustacyjnych w różnych punktach sklepowych o różnych lokalizacjach. Po prawie półrocznej akcji możemy zmierzyć się z kilkoma dla nas ważnymi wnioskami.
- Klient, jeśli coś jest smaczne i dobre kupi
- Klient, jeśli wyjdzie poza ramy tradycyjnego zastosowania konserwy – przekona się smakiem, zostanie zachęcony do zakupu konserwy
- Klient jeśli będzie miał zapasy konserwy będzie się czuł dobrze, będzie uspokojony, są bowiem takie czasy, które narzucają pewny tok myślenia o zaspokajaniu potrzeb – opinia klientów
- Klient kupował konserwy, bo cena jest niska, a są bardzo smaczne
- Klient kupował konserwę, bo jest produktem polskiego producenta
Pokazaliśmy zastosowanie konserwy w różnych odsłonach, co się bardzo klientom podobało, zaś samo wyjście do klienta z prośbą o ocenę produktu znalazło dobry odbiór.
Nowa linia technologiczna jaką uruchomił zakład, pozwoli na ekspansję konserw w innych przestrzeniach handlu zewnętrznego, również zaspokoić potrzeby świadomych klientów w tych jakże niespokojnych czasach.
Konserwy jakie zakład produkuje znajdziecie pod nazwami: „Konserwa Szlagierowa KM Okrasa”, „Konserwa Przebojowa KM Okrasa”, „Konserwa Hitowa KM Okrasa ”.
Dr Joanna Ożarowska – Gaik Prokurent Spółki