Biedronka nastawiona na młodych wykształconych - FirmyMiesne.pl portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie
FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu

Biedronka nastawiona na młodych wykształconych

Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka, w związku z dynamicznym rozwojem planuje w ciągu najbliższych kilkunastu miesięcy zatrudnić 1000 absolwentów uczelni wyższych na stanowiska kierownicze w sklepach, donosi pressroom sklepu.

Sieć Biedronka rocznie otwiera kilkaset nowych placówek. Zgodnie z polityką firmy, ponad 90% menedżerów pochodzi z awansów wewnętrznych, na które spółka mocno stawia. Decyzja o rekrutacjach zewnętrznych wynika ze skali działań, która wymaga wzmocnienia zespołu Jeronimo Martins Polska. W związku z otwarciami sklepów, planowanymi w tym oraz kolejnych trzech latach, w placówkach utworzonych zostanie ponad 3000 nowych stanowisk kierowniczych. Łącznie tylko do końca tego roku sieć chce stworzyć ponad 5000 nowych miejsc pracy.

Swoją ofertę JMP kieruje do absolwentów uczelni wyższych, ponieważ chce umożliwić im zdobycie stabilnego zatrudnienia i rozwój zawodowy w sytuacji, kiedy młodym ludziom trudno jest wejść na rynek pracy. Objęcie stanowiska kierownika sklepu to dla młodych ludzi olbrzymia szansa na zdobycie doświadczenia biznesowego w jednej z największych firm w Polsce oraz wykształcenie cennych umiejętności menedżerskich.

– W związku z dynamicznym rozwojem sieci sklepów Biedronka, chcemy nadal inwestować w naszych pracowników, w tym młode talenty, traktując tę inwestycję jako wyraźną przewagę konkurencyjną w naszej działalności. Poza skupieniem się na rozwoju naszych aktualnych zespołów, chcemy wzmocnić swoją kadrę kierowniczą, a tym samym zapewnić dalszy zrównoważony rozwój Jeronimo Martins Polska – mówi Pedro Pereira da Silva, COO Grupy Jeronimo Martins i Country Manager na Polskę.

Sieć sklepów Biedronka poszukuje absolwentów uczelni wyższych, ale niekoniecznie z dużych ośrodków akademickich. Szczególnie stawia na osoby, które mają już za sobą pierwsze doświadczenia zawodowe, najchętniej w sprzedaży lub obsłudze klienta. Niewątpliwym atutem kandydatów będzie również umiejętność zarządzania zespołem.

Proces rekrutacyjny prowadzony będzie przez lipiec i sierpień. We wrześniu i w październiku tego roku planowane jest rozpoczęcie pracy przez pierwszą grupę kierowników zatrudnionych w ramach programu. Kolejne osoby zostaną zatrudnione na początku 2015 roku. Aplikować będzie można poprzez dedykowany serwis www.1000absolwentow.pl, oficjalną stronę rekrutacyjną www.karierawjm.pl oraz przez serwis pracuj.pl.

Wraz z rozpoczęciem rekrutacji JMP uruchamia kampanię informacyjną dotyczącą programu, skierowaną przede wszystkim do absolwentów uczelni wyższych w całej Polsce. Od 7 lipca kampania wystartowała w internecie (na głównych portalach informacyjnych i rekrutacyjnych), a po 14 lipca pojawi się także w prasie.  

Jeronimo Martins Polska od kilku lat realizuje programy talentowe dedykowane zarówno studentom, absolwentom, jak i osobom już posiadającym doświadczenie zawodowe. Oprócz letniego programu praktyk Owocne Wakacje firma oferuje także: Program Management Trainee - Dojrzewalnia Talentów - przeznaczony dla młodych osób po studiach, przygotowujący ich do objęcia stanowisk menedżerskich
w strukturach Grupy Jeronimo Martins, program rozwoju w sprzedaży i zarządzaniu – Kierownik Rejonu, czy też program Liga Ekspertów.

Grupa Jeronimo Martins w Polsce jest właścicielem ponad 2400 sklepów Biedronka,
14 centrów dystrybucyjnych oraz ponad 110 placówek sieci sklepów kosmetyczno-drogeryjnychhebe. Zatrudnia łącznie blisko 50 000 osób. Pracownicy oprócz atrakcyjnych warunków pracy otrzymują także jeden z najbogatszych pakietów socjalnych na rynku. Za swoje zaangażowanie JMP otrzymało między innymi tytuł “Pracodawca Godny Zaufania”, przyznany przez kapitułę pod przewodnictwem Prezesa Krajowej Izby Gospodarczej.

FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.