FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu


Artykuły w kategorii: Sklep mięsny – jak otworzyć i prowadzić

Projektowanie sklepów mięsnych i spożywczych

  Właściciele najlepszych i najbardziej dochodowych sklepów wiedzą, że aby być konkurencyjnymi na rynku, powinni wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów, jak również śledzić działania konkurencji. Zorientowani i zaangażowani właściciele zdają so...

Stekarki i kotleciarki – czy warto posiadać je w sklepie mięsn...

  Urządzenia takie jak stekarki czy kotleciarki są bardzo przydatne w sklepach mięsnych. Są dobrym rozwiązaniem, ponieważ dzięki nim właściciel sklepu może rozszerzyć swoją ofertę o gotowe mięso na kotlety. Klient nie musi tracić czasu na porcjowanie mięsa, więc ch...
Opublikowany: 25.05.2017 Kategorie: Artykuły, Sklep mięsny – jak otworzyć i prowadzić, Etykiety: strefa sklep mięsny,

Zalety pakowania vacuum

Pakowanie próżniowe mięsa i wędlin to doskonałe rozwiązanie. Warto mieć w swojej ofercie produkty pakowane właśnie w ten sposób. Przedstawiamy główne zalety:   ► wydłuża termin przydatności do spożycia, ► zabezpiecza przed utratą sma...
Opublikowany: 05.01.2017 Kategorie: Artykuły, Sklep mięsny – jak otworzyć i prowadzić, Etykiety: mięso, wędliny,

Dlaczego wciąż nie doceniamy dziczyzny?

Dziczyzna charakteryzuje się małą kalorycznością, niską zawartością tłuszczu oraz wysokimi walorami smakowymi. Posiada wysoką zawartość pełnowartościowego białka, dużą ilość żelaza, wapnia i fosforu oraz mały procent cholesterolu. Średnia wartość energetyczna dla dziczyzny r...
Opublikowany: 22.11.2016 Kategorie: Artykuły, Sklep mięsny – jak otworzyć i prowadzić, Etykiety: mięso, dziczyzna,

Elementy wołowe i ich zastosowanie w kuchni

Aby zwiększyć sprzedaż w sklepie mięsnym i zrobić dobre wrażenie na kliencie, dobrze jest wskazać zastosowanie elementów mięsnych w przygotowaniu konkretnych potraw. Przedstawiamy kilka praktycznych porad dotyczących zastosowania mięsa wołowego do przygotowania dań:...
Opublikowany: 30.08.2016 Kategorie: Artykuły, Sklep mięsny – jak otworzyć i prowadzić, Etykiety: wołowina, sklep mięsny,

Stoisko mięsne - jakie powinno być, by wygrać z konkurencją?...

  Prezentujemy 6 rzeczy, które mają na to wpływ:   1. Zobacz i sprawdź, jak wyglądają produkty mięsne w ladzie – czy chciałabyś/chciałbyś je kupić? 2. Świeże produkty pochodzące ze sprawdzonych źródeł, 3. Sprzedawca posiadający wiedzę ...
Opublikowany: 22.06.2016 Kategorie: Artykuły, Sklep mięsny – jak otworzyć i prowadzić, Etykiety: sklep mięsny,

Asortyment w sklepie mięsnym w upalne dni

W upalne dni Polacy bardzo chętnie przygotowują swoje potrawy na grillu. Często więc sięgają po produkty, które nadają się do takiego przyrządzenia. Sklepy mięsne, aby zwiększyć swoje obroty, powinny więc zaopatrzyć się w asortyment grillowy, ponieważ najczęściej wybi...
Opublikowany: 14.06.2016 Kategorie: Artykuły, Sklep mięsny – jak otworzyć i prowadzić, Etykiety:

Sprzedaż mięsa i wędlin z samochodu - wymagania sanitarne

      Myśląc o sprzedaży wędlin i produktów mięsnych, trzeba koniecznie zastanowić się nad tym, czego oczekuje współczesny klient. W obecnym czasie ważnym kryterium decyzji zakupowych jest oszczędność czasu i wygoda. Dlatego dobrym pomysłem j...
Opublikowany: 07.08.2015 Kategorie: Artykuły, Sklep mięsny – jak otworzyć i prowadzić, Etykiety: sklep mięsny,

Wymagania sanitarne dla obiektów tymczasowych na pasażu - sprz...

    Jak sprzedawać wędliny w galeriach handlowych, czyli… WYMAGANIA SANITARNE DLA OBIEKTÓW TYMCZASOWYCH     Sprzedaż produktów mięsnych stanowi w dzisiejszych czasach ogromne wyzwanie. Najważniejszym celem je...
Opublikowany: 06.08.2015 Kategorie: Sklep mięsny – jak otworzyć i prowadzić, Etykiety:

Sklep mięsny – badanie potencjału rynku

Badanie potencjału rynku jest prawdopodobnie jedną z najtrudniejszych czynności, które stoją przed nami, kiedy chcemy otworzyć sklep mięsny lub utrzymać czy zwiększyć obroty w już istniejącej placówce. To właśnie w tym momencie najczęściej podejmujemy decyzję doty...
Opublikowany: 27.02.2015 Kategorie: Artykuły, Sklep mięsny – jak otworzyć i prowadzić, Etykiety: mięso, wędliny, sklep mięsny,

Pierwsza Poprzednia 1 2 Ostatnia