Okres lata to doskonała okazja prowadzenia różnych letnich promocji. W końcu, gdy świeci słońce, kupujący są na poszukiwaniach. Zwiększ swoją sprzedaż, rozważając jeden lub więcej z poniższych pomysłów na letnią promocję.
Zorganizuj imprezę w ciągu dnia.
Wykorzystaj w pełni dłuższe letnie dni, wydłużając godziny pracy, aby przyciągnąć uwagę kupujących późnym popołudniem, którzy wracają z pracy lub z plaży czy też ze spaceru. Może warto zorganizować małą imprezę połączoną z degustacją wędlin własnej produkcji. Wczuj się w ducha sezonu dzięki takim przekąskom jak kiełbaski na grillu, karczek, kaszanka czy krupniok, a może kurczak BBQ. Sprzedawcy detaliczni mogą rozważyć ustawienie stołów przed sklepem na świeżym powietrzu, aby przyciągnąć pieszych. Pamiętaj, aby promować wydarzenie na portalu FirmyMiesne.pl lub w mediach społecznościowych i wysyłać zaproszenia do swoich lojalnych klientów.
Przejdź letnią metamorfozę!
Bez względu na to, czy masz sklep stacjonarny czy stronę internetową - sklep online, lato to idealny czas, aby odświeżyć wystrój swojego biznesu. Dodaj sezonowe kwiaty doniczkowe do drzwi wejściowych; odśwież wygląd swoich stron w mediach społecznościowych, aby przyciągnąć wzrok lojalnych i nowych klientów. Pomyśl o letnich kolorach, banerach, zdobądź letnie soundtracki na swojej playliście. Najnowsze badania pokazują, że zadowoleni klienci wydają więcej, więc wszystko, co robisz, aby wprawić ich w dobry nastrój, jest dobre dla biznesu! Ponadto, daj swojej firmie content marketingową metamorfozę i skup się na letnich tematach w e-mailach, reklamach i postach w mediach społecznościowych, które podkreślają, jak Twoja firma jest gotowa na lato.
Stwórz letnią ekspozycję produktów.
Pomysły na promocję powinny obejmować organizowanie produktów sezonowych w widocznych miejscach. Na przykład warto stworzyć ekspozycję letnich produktów na grill, wycieczkę, czy też wyprawę. Obecnie promocja lokanych i regionalnych specjałów jest mocno na topie. Może warto postawić i rozpalić grill w miejscu o większym natężeniu ruchu pieszych, tak aby przyciągnąć aromatycznymi mięsnymi przysmakami przechodniów.
Promapguj letnią wyprzedaż!
Stwórz specjalne zachęty do sprzedaży sezonowej i reklamuj je w sklepie, w Internecie i we wszystkich swoich materiałach promocyjnych. Lato do wbrew pozorom bardzo dobry czas na promocję i eksperymanty z nowymi produktami. Warto rozważyć letnie promocje, np. oferując klientom 10% zniżki, jeśli opublikują oni selfie z Twoim logo i produktami na Facebooku lub Instagramie. Możesz również zaoferować klientom procentową zniżkę na zakupy, gdy temperatura wzrośnie powyżej określonego stopnia lub stworzyć specjalne rabaty na deszczowe dni, aby przeciwdziałać spadkowi aktywności, który może odczuć Twoja firma.
Wakacyjne prezenty.
Każdy uwielbia prezenty. Dlaczego nie nagrodzić swoich klientów w okresie letnim, dając im coś specjalnego w ramach swojej strategii? Do zakupów w Twoim sklepie może warto rozważyć wprowadzenie nagród lub gadżetów np.: japonki, torby lub okulary przeciwsłoneczne jako darmowy prezent przy zakupie. Możesz też zorganizować konkurs w mediach społecznościowych i zaoferować wspaniałą nagrodę. Może to zwiększyć zaangażowanie klientów i bazę klientów Twojej firmy.