zdj. firmymiesne.pl
Lokalne sklepy mięsne mogą mieć wiele zalet w porównaniu z dużymi centrami handlowymi. Indywidualna obsługa kupującego, ręcznie krojone mięso cięte na zamówienie oraz sprzedawca, który zna kupującego osobiście lub z widzenia, to tylko kilka atutów, które sprawiają, że osiedlowy sklep mięsny może stać się ulubionym miejscem dokonywania zakupów przez lokalną społeczność.
W małych lokalnych sklepach mięsnych sprzedawane jest mięso wyższej jakości. Mniejsze sklepy mają tę przewagę nad dużymi sieciami, że właściciele często wybierają dostawców, którzy pozyskują mięso z pobliskich gospodarstw i bardzo często znają dostawców oraz rolników. Wszystko to przekłada się na najwyższą jakość i smak sprzedawanego produktu.
zdj. pixaby.com
Wielu właścicieli sklepów mięsnych korzysta z mediów społecznościowych. Używa ich jako środka do komunikowania się i promowania swoich produktów, jak również do interakcji z byłymi lub potencjalnymi klientami.
Portale społecznościowe to dobre miejsce dla właścicieli sklepów mięsnych do pokazania zalet swojego sklepu, asortymentu towarów, jaki jest w sprzedaży oraz przekazania informacji klientom o nowych promocjach, produktach, które pojawią się dopiero w sprzedaży.
Co więcej, obecność sklepów mięsnych na platformach mediów społecznościowych czy na blogach prowadzonych przez właścicieli sklepów wynika nie tylko z ich własnej aktywności online, ale także z codziennych wpisów odwiedzających sklep, którzy dzielą się treściami, wyrażają swoje opinie, doświadczenia oraz publikują zdjęcia na platformach takich jak Facebook, Twitter czy portal Firmymiesne.pl, na którym znajduje się wielu renomowanych dostawców i łatwiej potencjalnym klientom znaleźć ich sklep w wyszukiwarce google.