Media społecznościowe w promocji lokalnego sklepu mięsnego - FirmyMiesne.pl portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie
FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu

Media społecznościowe w promocji lokalnego sklepu mięsnego

zdj. firmymiesne.pl

Lokalne sklepy mięsne mogą mieć wiele zalet w porównaniu z dużymi centrami handlowymi.  Indywidualna obsługa kupującego, ręcznie krojone mięso cięte na zamówienie oraz sprzedawca, który zna kupującego osobiście lub z widzenia, to tylko kilka atutów, które sprawiają, że osiedlowy sklep mięsny może stać się ulubionym miejscem dokonywania zakupów przez lokalną społeczność. 

W małych lokalnych sklepach mięsnych sprzedawane jest mięso wyższej jakości. Mniejsze sklepy mają tę przewagę nad dużymi sieciami, że właściciele często wybierają dostawców, którzy pozyskują mięso z pobliskich gospodarstw i bardzo często  znają dostawców oraz rolników. Wszystko to przekłada się na najwyższą jakość i smak sprzedawanego produktu. 

zdj. pixaby.com

Wielu właścicieli sklepów mięsnych korzysta z mediów społecznościowych. Używa ich jako środka do komunikowania się i promowania swoich produktów, jak również do interakcji z byłymi lub potencjalnymi klientami. 

Portale społecznościowe to dobre miejsce dla właścicieli sklepów mięsnych do pokazania zalet swojego sklepu, asortymentu towarów, jaki jest w sprzedaży oraz przekazania informacji  klientom o nowych promocjach, produktach, które pojawią się dopiero w sprzedaży.

Co więcej, obecność sklepów mięsnych na platformach mediów społecznościowych czy na blogach prowadzonych przez właścicieli sklepów wynika nie tylko z ich własnej aktywności online, ale także z codziennych wpisów odwiedzających sklep, którzy dzielą się treściami, wyrażają swoje opinie, doświadczenia oraz publikują zdjęcia na platformach takich jak Facebook, Twitter czy portal Firmymiesne.pl, na którym znajduje się wielu renomowanych dostawców i łatwiej potencjalnym klientom znaleźć ich sklep w wyszukiwarce google.


Autor: Materiał FirmyMiesne.pl, autor: Tomasz Kodłubanski, zdjęcie: pixabay.com
FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.