Biedronka po raz trzeci medialnym liderem wśród sieci handlowych - FirmyMiesne.pl portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie
FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu

Biedronka po raz trzeci medialnym liderem wśród sieci handlowych

W ósmej edycji rankingu Top Marka 2015 sieć Biedronka po raz kolejny okazała się medialnym liderem wśród sieci handlowych. To już trzecie z rzędu zwycięstwo tej marki. Biedronka w ciągu badanych 12 miesięcy pojawiła się w blisko 4,8 tys. publikacji prasowych. Była też najlepiej opisywaną w prasie marką sieci detalicznych. Przygotowywany przez miesięcznik „Press” oraz Press-Service Monitoring Mediów ranking Top Marka jest obiektywnym, a także największym w Polsce opracowaniem na temat obecności marek w mediach.

W zestawieniu Top Marka 2015 marka Biedronka zdobyła 113 punktów, ponad dwukrotnie więcej niż kolejna sieć handlowa. Jest to największa różnica pomiędzy pierwszą a drugą marką wśród wszystkich branż przeanalizowanych w zestawieniu. W analizowanym okresie, od 1 lipca 2014 r. do 30 czerwca br., Biedronka pojawiła się w blisko 4,8 tys. publikacji prasowych, z czego ponad 96 proc. stanowiły teksty o wydźwięku pozytywnym i neutralnym. Marka została też liderem wśród sieci handlowych
w zakresie wartości ekwiwalentu reklamowego publikowanych materiałów, który wyniósł ponad 215 mln zł. W zestawieniu marek detalistów, najczęściej przywoływanych w serwisach internetowych oraz w mediach społecznościowych, Biedronka zajęła drugie miejsce.

Badanie publikacji prasowych przygotowane do tegorocznego rankingu Top Marka  potwierdza, że Biedronka - w różnych aspektach jej działalności - cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem mediów. W analizowanym okresie dziennikarze poruszali tematy związane m.in. z wynikami finansowymi firmy, aktywnościami Biedronki z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, w tym z konkursem literackim „Piórko 2015”, a także obchodami 20-lecia sieci – ogólnopolską kampanią wizerunkową, specjalną ofertą produktów Vintage oraz konkursem „Złóż życzenia Biedronce”. Zainteresowanie wzbudzały też akcje specjalne, np. loteria „Zdrapka w kropki”.

Tegoroczny ranking Top Marka przygotowano na podstawie analizy publikacji prasowych z ponad tysiąca stu tytułów o zasięgu ogólnopolskim i regionalnym oraz monitoringu ponad 850 tys. polskojęzycznych serwisów internetowych. Analizie poddano 326 tysięcy publikacji prasowych oraz 1,5 miliona tekstów internetowych, oceniając łącznie wizerunek 100 marek z 10 branż najszerzej obecnych w mediach. Nowością tegorocznej edycji badania była również analiza serwisów social media oraz ponad 300 for internetowych.

Publikowany od 2008 roku ranking Top Marka przygotowywany jest według tej samej metodologii, która pozwala obiektywnie ocenić obecność marek w mediach i porównywać wyniki osiągane
w poszczególnych latach. W ramach badania przeprowadza się m.in. ilościową ocenę publikacji dotyczących każdej z marek. Kolejnym ważnym kryterium jest zasięg materiałów medialnych, czyli liczba ich potencjalnych czytelników oraz wydźwięk analizowanych publikacji. Na podstawie wyników sporządza się ostateczną klasyfikację marek w podziale na branże.

 

Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2600 sklepów w ponad tysiącu miejscowości. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. Sieć Biedronka, obecna na polskim rynku od 20 lat, współpracuje z ponad pięciuset polskimi partnerami handlowymi. Jeronimo Martins w Polsce zatrudnia ponad 55 tys. pracowników. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 11 mld zł. Jeronimo Martins Polska S.A. jest 2. co do wielkości polską firmą, a Biedronka 3. najcenniejszą polską marką według dziennika „Rzeczpospolita”. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Zródło: Jeronimo Martins Polska S.A.

FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.