Biedronka świętuje 20 urodziny - FirmyMiesne.pl portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie
FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu

Biedronka świętuje 20 urodziny

Sieć sklepów Biedronka rozpoczęła celebrację jubileuszu dwudziestolecia skierowaną do klientów, pracowników jak i partnerów handlowych, bez których sukces marki nie byłby możliwy. Obok kampanii marketingowej przygotowano specjalną ofertę produktów, degustacje w sklepach oraz konkursy z nagrodami.

Biedronka rozpoczyna świętowanie poprzez ogólnopolską kampanię wizerunkową ze spotem reklamowym opartym na motywie przeboju muzycznego „Dwudziestolatki”. Reklama ukazuje klientów oraz pracowników w różnych sytuacjach: zabawnych, odświętnych, a także w tych codziennych, zwyczajnych, które łączy jedno – obecność Biedronki w każdej chwili ich życia. W sklepach pojawiły się również plakaty z wizerunkami klientów podkreślającymi cechy Biedronki: bliskość i dostępność, wysokiej jakości produkty w wyjątkowo niskich cenach. Z okazji święta logo Biedronki z hasłem „Codziennie niskie ceny” zyskało nowy, wizerunek. „20 lat niskich cen” oraz „20 lat razem” dla podkreślenia ważnych dla marki wartości.

Świętowanie Biedronki widoczne będzie szczególnie w sklepach, gdzie oprócz dedykowanych promocji, pojawi się przygotowana wspólnie z partnerami handlowymi oferta produktów „Vintage”. Będą to artykuły nawiązujące opakowaniem do dawnych lat oraz takie, które na dobre zniknęły z rynku. Specjalnie dla Biedronki partnerzy handlowi wznowili ich produkcję, aby zabrać konsumentów w sentymentalną podróż w przeszłość. Pierwsze produkty „Vintage” będą dostępne w czerwcu, zaś kolejne będą sukcesywnie wprowadzane w następnych tygodniach.

Dwie dekady współpracy z partnerami handlowymi to także okazja do wprowadzania nowych, najbardziej innowacyjnych artykułów, o których wyborze zadecydują klienci w ramach specjalnej edycji programu „Testujemy”. Spośród propozycji 250 produktów poprzez przygotowaną stronę internetową wybranych zostanie 20 najlepszych. Zwycięskie artykuły poznamy pod koniec maja, a jeszcze w tym roku trafią one do sklepów.

Od czerwca w wybranych sklepach sieci będą odbywać się również degustacje najlepszych produktów, m.in. owoców, warzyw, wędlin, nabiału, serków, jogurtów, ciast, pieczywa, pochodzących od 40 dostawców.

Urodziny to przede wszystkim okazja do składania życzeń. Aby to umożliwić Biedronka uruchomiła konkurs „Złóż życzenia Biedronce”. Autorzy najciekawszych życzeń umieszczonych za pomocą przygotowanej strony internetowej mogą wygrać 200 atrakcyjnych nagród takich jak: aparaty fotograficzne, smart fony, tablety czy konsole do gier.

Sukces Biedronki zbudowali jego pracownicy. Ich zespół liczy obecnie 55 tysięcy pracowników. Specjalnie z myślą o nich Biedronka przygotowała dla nich szereg niespodzianek. Wśród nich znalazła się strona internetowa, na której dostępne są ciekawe informacje o firmie, quizy, konkursy z nagrodami oraz akcje integracyjne.

Kolejnymi autorami sukcesu są także partnerzy handlowi. Obecnie sieć współpracuje z 500 przedsiębiorstwami, w tym z ponad 200 od 10 lat i z ponad 50 od samego początku swego istnienia. Dzięki strategii długoterminowych partnerstw, Biedronka rozwija pozycję lidera równolegle z polskimi producentami, którzy jednocześnie z nią osiągali czołowe pozycje w swoich branżach.

20 lat temu sieć sklepów Biedronka otworzyła swoją pierwszą placówkę w Poznaniu, a w chwili obecnej posiada ponad 2 600 sklepów na terenie całego kraju. Każdego dnia zakupy robią w nich blisko 4 mln klientów.

 

Źródło: Biedronka.pl

FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.