Gwarancja jakości QAFP - dla kulinarnego mięsa wieprzowego oraz wędlin - FirmyMiesne.pl portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie
FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu

Gwarancja jakości QAFP - dla kulinarnego mięsa wieprzowego oraz wędlin

 Umowa na realizację 3-letniej kampanii informacyjnej pt. „Gwarancja jakości QAFP” została zawarta w dniu 4 lutego 2014 r., pomiędzy Agencją Rynku Rolnego a Unią Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI). Program ten skierowany jest na rynek polski,  dotyczy kulinarnego mięsa wieprzowego oraz wędlin wyprodukowanych w ramach Systemu Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP.

Celem głównym kampanii pt. „Gwarancja jakości QAFP” jest poinformowanie o walorach wysokojakościowego kulinarnego mięsa wieprzowego i wędlin sygnowanych znakiem QAFP.

Kampania ma charakter informacyjny i jej zadaniem będzie informowanie o krajowym systemie jakości QAFP, zasadach produkcji kulinarnego mięsa wieprzowego i wędlin wytwarzanych w systemie QAFP oraz prezentacja walorów jakościowych produktów objętych programem.

Grupy docelowe, do których kierowane są działania zaplanowane w ramach kampanii to:

·         Konsumenci

·         HoReCa – przedstawiciele branży (restauracji, hoteli, firm cateringowych)

·         Dziennikarze i Liderzy opinii

Działania w ramach programu obejmują:

·         Reklamę w mediach (prasie, telewizji – idea placement, kinach, Internecie)

·         Reklamę na zewnętrznych nośnikach (OOH - kampania outdoor’owa)

·         Produkcję materiałów informacyjno-promocyjnych

·         Public Relations

·         Stronę internetową kampanii

·         Organizację warsztatów QAFP dla grupy HoReCa

Łączna wartość ww. kampanii wynosi 2 999 952,03 € i jest finansowana w 50% (tj. w kwocie 1 499 976,02 €) ze środków UE, a w 30% (tj. w kwocie 899 985,61 €) z budżetu krajowego. Pozostały 20% wkład własny (tj. kwota 599 990,40 €) pochodzi ze środków Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego.

Organizacją wdrażającą, czyli organem wykonawczym programu jest Partner of Promotion Sp. z o.o.

 

Źródło: ARR

 

FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.