Piotr i Paweł podsumowuje 2014 rok - FirmyMiesne.pl portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie
FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu

Piotr i Paweł podsumowuje 2014 rok

Najdynamiczniejszy w historii rozwój placówek, rozszerzenie asortymentu marek własnych do 1000 produktów oraz rozwój koalicji zakupowej Grupy Handlowej PL Plus ( Bać-Pol, Piotr i Paweł, Topaz oraz POLOmarket)  - to najważniejsze osiągnięcia sieci supermarketów Piotr i Paweł w 2014 roku, informuje Centrum Informacyjne sieci.

Mijający rok jest najdynamiczniejszym w historii rokiem  pod względem ilości otwarć nowych sklepów ( 17 placówek): Piotr i Paweł wzmocnił  swoją obecność w strategicznych dla Sieci aglomeracjach warszawskiej,  trójmiejskiej, poznańskiej i wrocławskiej. Pierwsze supermarkety  pojawiły się w Krakowie oraz Częstochowie. Sklepy Piotr i Paweł są już  w każdym województwie, w 60 miastach w Polsce. Tempo rozwoju oraz  wzrastające zadowolenie klientów z zakupów pozwoliły zrealizować obrót  za rok 2014 w wysokości 2.035 mld co ze wzrostem 5,6% plasuje Piotra i  Pawła w czołówce najdynamiczniej rozwijających się sieci spożywczych w Polsce.

Rok 2014 to również silne wzmocnienie aliansu zakupowego, który sieć współtworzyła z Bać-Polem i Topazem, poprzez dołączenie do niego sieci  POLOmarket. To duże wydarzenie i sygnał, że polskie przedsiębiorstwa mogą doskonale współistnieć i współpracować na konkurencyjnym rynku.   Dziś marka ekonomiczna "Lubię" zaspakajająca potrzeby konsumentów najbardziej wrażliwych na cenę liczy 120 pozycji.

Ubiegły rok to również rok intensywnego rozwoju marek własnych  "Piotr  i Paweł" i "Kuchnia Polki".

FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.