FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu


Sprzedawcy, których uwielbiają klienci

Stoisko mięsne to niewątpliwie serce większości sklepów ogólnospożywczych. Umiejętnie prowadzone potrafi zbudować rzeszę stałych i lojalnych klientów. Czynników decydujących o sukcesie jest wiele, ale jednym z najważniejszych jest obsługa klienta na wysokim poziomie.

Właściciele sklepów podczas rozmów wielokrotnie wskazywali, że aby odnieść sukces, najważniejsi są ludzie, którzy zarządzają sklepem i obsługują klientów. Podobne zdanie wyrażali klienci, wskazując sprzedawców jako tych, dzięki którym zakupów dokonywali z przyjemnością.

Obsługa klienta to wielka odpowiedzialność, dzięki niej można zbudować zaufanie i lojalność, ale też przez tę niewłaściwą zrazić i stracić klientów, często bezpowrotnie.

Każdy sprzedawca na stoisku mięsnym powinien pamięta, że w bardzo dużym stopniu jego postawa i zachowanie świadczą nie tylko o firmie, w której pracuje, lecz także o nim. Warto więc zwrócić uwagę na kilka ważnych zasad.

1. Pamiętaj, aby polecać i sprzedawać klientom tylko takie produkty, które sama/sam chętnie byś kupiła/kupił.

2. Pamiętaj, że czystość, świeżość produktów i porządek w ladzie chłodniczej świadczą o Tobie i o sklepie, w którym pracujesz.

3. Pamiętaj o szczerym i ciepłym uśmiechu oraz pogodnym wyrazie twarzy.

4. Pamiętaj o nawiązaniu kontaktu wzrokowego z klientem.

5. Pamiętaj o czystym, schludnym i zgodnym ze standardami sklepu ubiorze (fartuch, nakrycie głowy).

6. Pamiętaj o włosach – powinny być czyste i spięte.

7. Pamiętaj o dłoniach i paznokciach – powinny być czyste, zadbane, bez pierścionków i kolorowych lakierów.

8. Pamiętaj o rękawiczkach, kiedy trzymasz w ręku mięso lub wędlinę.

9. Pamiętaj o zainteresowaniu się klientem, jeśli masz możliwość, zapytaj o pogodę, samopoczucie.

10. Pamiętaj, że najlepsi sprzedawcy doradzają i pomagają klientom.

11. Pamiętaj, aby mieć wiedzę na temat produktów, które sprzedajesz.

12. Pamiętaj o tym, że sprzedać jeden raz potrafi niemal każdy, ważne jest, aby tak obsługiwać klienta, by odwiedzał nasz sklep, jak najczęściej.

13. Pamiętaj, że klienci cenią indywidualne podejście, bo każdy chce czuć się wyjątkowo.

 

Remigiusz Zagraba

FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.