FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu


Transformacja żywieniowa w Carrefour

Ambicją firmy Carrefour jest codzienne zapewnienie klientom produktów spożywczych wysokiej jakości, powszechnie dostępnych i po przystępnych cenach, co ma być elementem szerokiej kampanii transformacji żywieniowej. Jej celem jest pomoc konsumentom w zmianie swoich nawyków żywieniowych, edukacja oraz zapewnienie szerokiego dostępu do informacji o sprzedawanych produktach. To podejście jest elementem strategii Grupy „Carrefour 2022”.

Transformacja żywieniowa jest jednym ze strategicznych celów Carrefour. Firma, widząc rosnącą wiedzę i oczekiwania swoich klientów w zakresie zdrowego odżywiania, pragnie zapewnić im stały dostęp do świeżych warzyw i owoców od zaufanych i lokalnych dostawców, a także certyfikowanych produktów bio w przystępnych cenach. Aby uzyskać pozycję lidera w dziedzinie jakości produktów spożywczych, Carrefour uprości również skład produktów marki własnej, dążąc do ograniczenia lub wyeliminowania zbędnych dodatków i substancji. Strategię transformacji żywieniowej uzupełniają dodatkowo działania edukacyjne dla klientów i dostawców, a także popularyzacja aktywności fizycznej poprzez udział w najważniejszych imprezach sportowych w kraju.

Jednym z pierwszych działań podjętych w tym zakresie będą specjalne kontrakty farmerskie podpisywane z wybranymi dostawcami. Carrefour Polska planuje w tym roku podpisać umowy z 7 polskimi dostawcami na 10 produktów, które będą produkowane ekskluzywnie dla sklepów i klientów Carrefour. W ten sposób konsumenci uzyskają pełną wiedzę o pochodzeniu i metodach powstawania produktów, a dostawcy zyskają dostęp do szerokiego rynku zbytu i wielu potencjalnych nabywców.

Źródło: Carrefour 

Partner portalu