FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu


Jolanta Sienkiewicz o 15-letniej działalności sieci Słoneczko

„Zakupy na stoisku mięsnym są dla klienta  doznaniem wizualnym, dlatego dużą dbałość przywiązujemy do właściwej aranżacji lady i takiej ekspozycji towaru, która pozwoli klientowi na szybkie odnalezienie szukanego produktu, wyeksponuje produkty premium oraz zwróci uwagę na produkty będące w promocji.” – mówi Jolanta Sienkiewicz, Prezes Zarządu sieci Słoneczko.

 

 

Na chwilę obecną sieć Słoneczko liczy ponad 400 sklepów. Czy widzą Państwo potencjał na otwieranie nowych?

Jak najbardziej. Franczyza przyszłością handlu detalicznego. Należy się spodziewać, że rynek hurtowy będzie się scalał, pozostanie kilkunastu graczy i sieci franczyzowe działające w silnej grupie, zintegrowane kapitałowo z liczącym się dystrybutorem. Słoneczko należy do Grupy Kapitałowej Bać-Pol, będącej jednym z największych dystrybutorów artykułów FMCG w Polsce. W maju debiutujemy na giełdzie New Connect, co wzmocni naszą pozycję na rynku i przyniesie wymierne korzyści.
W dalszym rozwoju stawiamy na partnerów, którzy dojrzeli do współpracy, patrzą w przyszłość
w dłuższej perspektywie, są otwarci na zmiany.

 

W tym roku sieć obchodzi swoje 15-lecie działalności. Czy mają Państwo w związku z tym jakieś konkretne plany?

Świętowanie tej rocznicy to okazja do podsumowania 15-letniej obecności na rynku. Wiele się zmieniło w tym czasie. Z małej lokalnej sieci skupionej wokół lokalnego dystrybutora, staliśmy się siecią ogólnopolską, liczącą ponad 400 sklepów.  Świętowanie tej rocznicy będzie się przejawiało w dalszej wytężonej pracy i realizacji założonych wcześniej planów.

Jeszcze w kwietniu zaprosimy naszych Partnerów Franczyzowych do uczestnictwa w przygotowanym wspólnie z współpracującymi z naszą siecią producentami i dostawcami, atrakcyjnym programie lojalnościowym. Jego rozstrzygnięcie i losowanie nagród odbędzie się w listopadzie podczas uroczystej konferencji zorganizowanej z okazji jubileuszu 15-lecia w Hotelu Gołębiewski w Wiśle. Mamy nadzieję, że spotkanie będzie okazją do wspomnień, radosnego podsumowania wspólnych osiągnięć
i optymistycznych planów na przyszłość.

 

Słoneczko, to ogólnopolska sieć franczyzowa. Jakie korzyści będą czerpać właściciele sklepów, którzy zdecydują się na przynależność do Państwa sieci?

Rynek detaliczny ulega ciągłym przemianom. Chcąc prowadzić sklep ogólnospożywczy, jego właściciel nie jest w stanie być ekspertem od wszystkich  oferowanych produktów, marketingu, promocji. Chcąc się rozwijać muszą korzystać ze wsparcia i po to właśnie jest franczyza. Naszą rolą  jest pomaganie przedsiębiorcom, dostarczenie im rozwiązań, dzięki którym będą w pełni zaspokajać rosnące oczekiwania Klientów i umacniać swoją pozycję na rynku.  Proponujemy kupcom pełny profesjonalizm, przejrzyste zasady współpracy, właściwe narzędzia i know-how, sprawdzone
i efektywne rozwiązania, które przyczyniają się do wspólnego sukcesu.

W organizacji się zyskuje - sieć ma lepsze ceny, większe rabaty. Dzięki integracji sklep może pozyskać lepsze ceny, obniżyć koszty, a wszystko to bez dodatkowych kosztów związanych z obsługą zewnętrzną, które musi ponosić niezależny sklep.

Bardzo ważna jest dla nas edukacja, to kierunek i szansa na dalszy rozwój. W tym celu stworzyliśmy platformę elektroniczną z rozbudowanym systemem szkoleń, z którego mogą korzystać właściciele sklepów i ich pracownicy.

 

Mięso i wędliny to kategoria produktów świeżych, która sprzedaje się najlepiej.
Co wyróżnia Państwa ofertę spośród konkurencji?

...

Jakie produkty w kategorii mięso-wędliny można znaleźć w Waszych sklepach?

...

Kto może zostać państwa dostawcą mięsa i wędlin. Jakie wymagania powinien spełnić „idealny” dostawca?

...