Dziecko w sklepie mięsnym - FirmyMiesne.pl portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie
FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu

Dziecko w sklepie mięsnym

Klientami sklepów mięsnych są zarówno osoby starsze, w średnim wieku, młodzież oraz dzieci. Osoby w podeszłym wieku oraz w wieku średnim, chętniej podczas zakupów wysłuchują porady sprzedawcy, co do asortymentu produktów jakim dysponuje sklep. Młodzież oraz dzieci bardziej polegają na własnym wzroku i opakowaniu, które chcą kupić.

zdj. freepik.com pvproductions

Podstawą sprzedaży asortymentu mięsnego dla dzieci jest oferowanie produktów z jak największą zawartością mięsa wysokiej jakości, pozbawionych substancji oznaczonych literą E czyli wzmacniaczy smaku, trifosforanów czy barwników.

Opakowanie to także spory ‘wabik’ dla dzieci, które często towarzyszom rodzicom podczas zakupów. Towar w kolorowym opakowaniu, z ładnie wyeksponowanymi elementami graficznymi przyciąga wzrok dziecka, co powoduje, iż rodzice często kupują pod naciskiem swoich pociech taki konfekcjonowany produkt. 

Warto także wspomnieć o możliwości poczęstunku i degustacji dziecka, co może ułatwić podjęcie decyzji o zakupie produktu. Sprzedawca może również zainteresować dziecko zadając mu pytanie o jego ulubionego bohatera z bajek. Po dokonaniu zakupu, by zachęcić do ponownych odwiedzin sklepu może dać dziecku drobny upominek.

Istotnym czynnikiem ułatwiającym sprzedaż może być także znajomość potrzeb dziecka przez sprzedającego. Zdarza się to, gdy klient przychodzi regularnie do sklepu z pociechą i kupuje często produkt z jednej kategorii mięsnej właśnie dla swojego dziecka. Sprzedawca może, w takim wypadku wskazać klientowi nowy produkt z tej samej kategorii, który także zasmakuje dziecku. Odpowiednie podejście sprzedającego do malucha wyrażające się empatią oraz zrozumieniem zachowania dziecka ma niebagatelne znaczenie , zwłaszcza gdy mama lub tata zastanawiają się nad wyborem produktu, lub dokonują ostateczne płatności za zakupiony towar.

Wreszcie, bardzo skuteczną metodą dokonywania zakupów z dzieckiem jest możliwie szybki wybór produktów, często dzięki uprzejmości klientów sklepu poza kolejką, co znacznie usprawnia ogólną sprzedaż w sklepie. 


Autor: Materiał www.firmymiesne.pl, autor:Tomasz Kodłubański, zdj. freepik.com

FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.