Sieć Biedronka wspólnie z firmą St. Majewski przygotowała specjalną linię produktów z logo UNICEF. Będzie to najszersza na rynku oferta produktów szkolnych sygnowana znakiem organizacji. Część kwoty uzyskanej ze sprzedaży producent przekaże na światowe programy UNICEF. Akcji towarzyszy konkurs plastyczny dla dzieci „Razem idziemy do szkoły”.
W ofercie produktów z logo UNICEF, obecnej od 3 sierpnia w ramach folderu „Czas na szkolną przygodę, cz. I”, w wybranych sklepach Biedronka dostępne będą artykuły papiernicze – zeszyty, bloki techniczne i rysunkowe, teczki z gumką, farby plakatowe oraz kredki Bambino. Wszystkie artykuły w oryginalnej szacie graficznej będą dostępne w Biedronce na wyłączność.
Wyprawka szkolna z logo UNICEF stworzona dla Biedronki to produkty, których sprzedaż stanowi jedno ze źródeł finansowania działań organizacji na rzecz dzieci w najbiedniejszych krajach na świecie. Produkty sygnowane logo UNICEF z założenia powstają przy zachowaniu światowych norm odpowiedzialności społecznej, zdefiniowanych przez organizację, w tym przede wszystkim przy całkowitym wykluczeniu pracy dzieci. UNICEF zwraca także uwagę na proces produkcji stosowany przez swoich partnerów pod kątem ekologii.
Inauguracji sprzedaży produktów UNICEF będzie towarzyszyć konkurs „Razem idziemy do szkoły” z wyjątkowymi nagrodami. Aby wziąć w nim udział, należy w Biedronce zakupić produkt z logo UNICEF i przygotować pracę plastyczną pt. „Mój rówieśnik na drugim końcu świata”. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody: zwiedzanie Fabryki Kredek Bambino w Pruszkowie, warsztaty w siedzibie UNICEF Polska w Warszawie, a także 100 tabletów Samsung oraz 1 000 opakowań kredek Bambino. Dodatkowo, 36 najlepszych prac zostanie opublikowanych w prestiżowym kalendarzu firmy St. Majewski na 2016 r. Zostanie on wydany w nakładzie min. 10 000 egzemplarzy i będzie dystrybuowany w szkołach i przedszkolach na terenie całego kraju.
Źródło: Biedronka