Artykuły w kategorii: Sklep mięsny – jak otworzyć i prowadzić
Sposób przechowywania wędlin bezpośrednio wpływa na ich stan. Niesprzyjające warunki otoczenia mogą przyczynić się do szybkiej utraty świeżości wyrobów. Skutkuje to tym, że produkty stają się śliskie, a także zmieniają kolor, co wpływa na jakość wędlin...
Specjalistyczny osiedlowy sklep mięsny to miejsce częstych wizyt klientów w różnym wieku. Dobry sklep mięsny w okolicy, w której mieszkamy na co dzień, to naprawdę bardzo duże ułatwienie, markę takiego sklepu buduje się latami, a najczęściej w Polsce takie ...
Praca bezpośrednia z ludźmi oznacza również wiedzę, jak radzić sobie z trudnymi klientami. Nawet jeśli to nie Ty jesteś zaangażowany w sprawę, są to kluczowe momenty dla Twojej firmy: radzenie sobie z nimi może być okazją do zaprezentowania wysokiej jakości obsługi klien...
Okres lata to doskonała okazja prowadzenia różnych letnich promocji. W końcu, gdy świeci słońce, kupujący są na poszukiwaniach. Zwiększ swoją sprzedaż, rozważając jeden lub więcej z poniższych pomysłów na letnią promocję.
Zorganizuj imprezę w ciągu dnia.
Wyk...
Bardzo duża część konsumentów woli rekomendacje od swoich przyjaciół i rodziny. Na tym właśnie polega istota programów poleceń: dzięki nim Twoi klienci stają się Państwa najlepszymi ambasadorami, co sprzyja poszukiwanią klientów!
Idealn...
Niezadowolony klient powie wielu osobom o swoim złym doświadczeniu. Z 84% ludzi ufa opinii przyjaciół i rodziny bardziej niż reklamie, ważne jest, aby każdy personel sklepu mięsnego wiedział, jak prawidłowo obsługiwać skargi klientów. Oto kroki, które należ...
Czy produkty: mięso — wędliny, mogą być dostarczone luzem, bez opakowania do sklepu ?
Zgodnie z rozporządzeniem (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w spawie higieny środków spożywczych na wszystkich etapach produkcji, przet...
zdj. firmymiesne.pl
Lokalne sklepy mięsne mogą mieć wiele zalet w porównaniu z dużymi centrami handlowymi. Indywidualna obsługa kupującego, ręcznie krojone mięso cięte na zamówienie oraz sprzedawca, który zna kupującego osobiście lub z widzenia, ...
Przy budowaniu właściwej ekspozycji w ladzie mięsnej należy pamiętać o tym, że dla klienta bardzo ważne jest pierwsze wrażenie wzrokowe. Dlatego ekspozycja musi być przede wszystkim obfita, estetyczna oraz zachęcająca do zakupu. Jednocześnie powyższa zasada sprawia, że obfitość...
Klientami sklepów mięsnych są zarówno osoby starsze, w średnim wieku, młodzież oraz dzieci. Osoby w podeszłym wieku oraz w wieku średnim, chętniej podczas zakupów wysłuchują porady sprzedawcy, co do asortymentu produktów jakim dysponuje sklep. Młodzi...