Carrefour nawiązał strategiczne partnerstwo z Meta ( Facebook, Instagram, Whatsapp, Messenger i Workplace) - FirmyMiesne.pl portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie
FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu

Carrefour nawiązał strategiczne partnerstwo z Meta ( Facebook, Instagram, Whatsapp, Messenger i Workplace)

9 listopada Grupa Carrefour ogłosiła nawiązanie strategicznego partnerstwa z Meta. Wspólne działania mają wspomóc proces cyfrowej transformacji sieci w dziewięciu zintegrowanych krajach (Francja, Włochy, Hiszpania, Rumunia, Polska, Belgia, Tajwan, Argentyna, Brazylia). Z inicjatywy skorzystają zarówno klienci, jak i 320 tysięcy pracowników sieci Carrefour na całym świecie.

Przedsiębiorstwa zapowiadają szeroko zakrojoną współpracę z zakresu komunikacji wewnętrznej, employee experience, relacji z klientami, reklamy cyfrowej, digitalizacji gazetek handlowych, komunikacji lokalnej oraz social commerce. Przy realizacji planów zostaną wykorzystane takie autorskie platformy i serwisy Meta, jak Facebook, Instagram, Whatsapp, Messenger i Workplace.

 

Nowe doświadczenia dla klientów

Meta zobowiązała się pomóc Grupie Carrefour w rozwinięciu mobilnego środowiska poprzez udostępnienie autorskich programów rozwoju. Plany zakładają między innymi zapewnienie klientom spersonalizowanych, natychmiastowych doświadczeń poprzez platformy WhatsApp i Messenger. Dodatkowo Carrefour zapewni managerom sklepów dostęp do narzędzi lokalnej komunikacji działających w środowisku Meta, które mają ułatwić lokalne działania digital marketingowe. 

Współpraca między firmami pozwoli również na rozwój nowych, spersonalizowanych formatów e-katalogów oraz cyfryzację działań promocyjnych z pomocą WhatsApp Business API. Oczekiwaną przez konsumentów zmianą jest cyfryzacja gazetek promocyjnych –na podstawie badań przeprowadzonych przez Ipsos we Francji, które pokazały, że aż 70% tamtejszych konsumentów woli cyfrowe materiały. Carrefour i Meta chcą zarazem rozwinąć nowe rozwiązania na Carrefour Links, platformie do zarządzania efektywnością kampanii reklamowych. 

Integracja 320 tysięcy pracowników sieci dzięki Workplace

Kolejnym priorytetowym obszarem współpracy obu przedsiębiorstw jest udostępnienie wszystkim pracownikom sieci Workplace, autorskiego narzędzia Meta służącego do komunikacji biznesowej. Rozwiązanie będzie sukcesywnie wprowadzane w dziewięciu zintegrowanych krajach sieci. Docelowo ma powstać sieć pracowniczych społeczności, które będą mogły współpracować ze sobą, niezależnie od kraju, jednostki biznesowej czy stanowiska. Poprzez eliminację silosów i integrację pracowników, Workplace pozwoli Carrefour na tworzenie bardziej bezpośrednich relacji i poświęcenie czasu w operacjach, koncentrując się na najlepszej obsłudze naszych klientów. 

Carrefour zamierza również określić możliwość wykorzystania narzędzi VR Meta przy szkoleniach pracowniczych. 

– Rozpoczęcie współpracy z Meta potwierdza technologiczne przyspieszenie Grupy Carrefour i nasze dążenie do zostania cyfrową firmę handlu detalicznego. Rozwijamy się, aby lepiej odpowiadać na oczekiwania naszych klientów, pracowników i partnerów – powiedziała Elodie Perthuisot, Dyrektor Wykonawcza ds. e-Commerce, Danych i Transformacji Cyfrowej w Grupie Carrefour.

– Bardzo się cieszymy, że możemy wesprzeć francuską firmę Carrefour, która jest jednym ze światowych liderów handlu detalicznego. Nasze umiejętności i rozwiązania technologiczne pomogą w cyfrowej transformacji Grupy – stwierdziła Nicola Mendelsohn, Wiceprezes Global Business Group w Meta. – W ramach współpracy pomożemy sieci w unowocześnieniu sposobu obsługi klientów. Mamy zarazem świadomość, że warunkiem koniecznym do tego jest dobry kontakt z pracownikami. Tym bardziej cieszymy się, że nasze partnerstwo dotyczy nie tylko produktów dla klientów, ale również rozwiązań Workplace. 


Autor: Materiał promocyjny Carrefour Polska

FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.