Intermarché wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku stacji paliw. We września sieć otworzyła dwie nowe stacje. Dzięki temu posiada już 50 obiektów w Polsce i dominuje w segmencie przymarketowych stacji benzynowych. Do końca roku zamierza uruchomić jeszcze trzy nowe placówki, podaje centrum informacyjne marketu.
Czterdziesta dziewiąta i pięćdziesiąta stacja paliw pod szyldem Intermarché uruchomione zostały w Grudziądzu oraz Szczecinku. – Otwarcia kolejnych obiektów pozwoliły nam jeszcze bardziej umocnić dominację na rynku przymarketowych stacji paliw w stosunku do konkurencji. Obserwując tendencje i aktualne trendy rynkowe, ten segment rynku będzie naszym zdaniem nadal intensywnie się rozwijać w Polsce. Wobec wzrostu cen paliw coraz więcej osób decyduje się na tankowanie na markowych stacjach, które oferują atrakcyjne ceny i równie dobrą jakość benzyny i gazu jak obiekty największych koncernów paliwowych – zaznaczaAleksander Hołoga, Kierownik Działu Stacji Paliw w Intermarché.
Na obu nowo otwartych obiektach Intermarché klienci mogą zatankować benzynę bezołowiową 95 i olej napędowy 98, a także autogaz LPG. Jeżeli chodzi o gaz, istnieje możliwość samotankowania albo skorzystania ze wsparcia pracowników stacji. Dostawcami paliw do obu obiektów są Orlen Paliwa Sp. z o.o. oraz Gaspol S.A. Nowe stacje Intermarché włączone są także do programu monitoringu jakości paliw „Paliwa BAQ” (Badanie Analityczne Jakości). W ich wyposażeniu znajdują się udogodnienia dla zmotoryzowanych takie jak stacjonarne odkurzacze oraz kompresory do pompowania opon samochodowych. Placówki oferują także szeroki asortyment akcesoriów motoryzacyjnych oraz produktów spożywczych i przemysłowych. W przystacyjnych sklepach działają ponadto kąciki bistro, w których można zakupić przekąski oraz napić się kawy. Punkty w Szczecinku i Grudziądzu czynne są 24h na dobę 7 dni w tygodniu.
Intermarché chce jeszcze bardziej wzmocnić swoją pozycję lidera na rynku przymarketowych stacji paliw, otwierając regularnie po kilka nowych obiektów w sąsiedztwie działających już oraz nowopowstających supermarketów. Jeszcze w tym roku sieć otworzy po jednej stacji w województwie dolnośląskim, podkarpackim i podlaskim. – Zgodnie ze strategią w każdym kolejnym roku planujemy uruchamiać w różnych regionach Polski co najmniej dziesięć nowych stacji Intermarché – dodaje Aleksander Hołoga.