Jak skutecznie promować swoje produkty - Strefa Inspiracji Agencji Rynku Rolnego - FirmyMiesne.pl portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie
FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu

Jak skutecznie promować swoje produkty - Strefa Inspiracji Agencji Rynku Rolnego

Siła marki narodowej w promocji zagranicznej, storytelling jako sposób tworzenia relacji między marką a konsumentem oraz rola nowoczesnego wzornictwa w budowaniu rozpoznawalności marki to tematy drugiej Strefy Inspiracji Agencji Rynku Rolnego. Wykłady i panel dyskusyjny odbyły się
27 października w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

Do udziału w spotkaniu zostali zaproszeni przedsiębiorcy branży rolno-spożywczej, związki
i organizacje branżowe oraz producenci rolni, dla których po raz drugi zorganizowane zostało szkolenie służące podnoszeniu kompetencji w zakresie skutecznej promocji.

Spotkanie otworzył Sekretarz Stanu w MRiRW Jacek Bogucki, który podkreślił ważną rolę wspólnej pracy między resortem a branżą na rzecz promocji polskiego rolnictwa. Prezes ARR Łukasz Hołubowski przybliżył ideę Strefy Inspiracji ARR:

– To projekt dedykowany przedsiębiorcom, dla których ARR będzie przygotowywać wykłady na temat marketingu, promocji, nowe raporty i badania, poruszać zagadnienia istotne dla rozwoju rynku rolno-spożywczego zarówno w Polsce, jak i za granicą. 

Na pytanie, jak polscy przedsiębiorcy branży rolnej powinni promować się za granicą: czy jako marka, czy jako kraj, odpowiedziała Monika Tyska, Dyrektor BWE ARR. W prezentacji podkreśliła rosnące znaczenie marki państwa, która w opinii zagranicznych konsumentów oznacza np.: jakość. Tym samym bazując na przykładach i efektach promocji rolnictwa Włoch, Francji, Wielkiej Brytanii, warto występować pod jednym szyldem i wspólnie budować wizerunek polskiego rolnictwa.

Druga prezentacja została poświęcona najmodniejszej w ostatnich dwóch latach metodzie marketingowej jaką jest Storytelling. Paweł Kocon, Dyrektor BRR ARR, opowiedział, jak dziś powinien wyglądać sposób docierania do wybranych grup docelowych i dlaczego w procesie zakupowym coraz większe znaczenie ma zmiana postaw konsumentów.

W panelu dyskusyjnym poświęconym wzornictwu dr Konopka (Adjunkt ASP, prowadzi Pracownię Projektowania Opakowań i Marek) oraz W. Grzeluszka (grafik/projektant opakowań) pokazali, jak zmiana opakowania i etykiety może wielokrotnie zwiększyć sprzedaż.

 

Źródło: ARR

FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.