Polacy co roku przyznają specjalne wyróżnienia, czyli Gwiazdę Jakości Obsługi, 100. najbardziej przyjaznym firmom. Po raz kolejny Supermarkety Piotr i Paweł mogą poszczycić się tą ważną nagrodą przyznaną przez najważniejsze grono ekspertów, czyli Konsumentów.
Konsumenci szczególnie doceniają w Supermarketów Piotr i Paweł zawsze chętny do pomocy personel, który jest wyróżnikiem sieci na polskim rynku.
Nagroda Gwiazda Jakości przyznawana jest firmom, które w najwyższym stopniu dbają o obsługę Klientów i świadczy o skuteczności przyjętych standardów oraz sprawnym zarządzaniu przedsiębiorstwem. Celem programu, w którego VII edycji wzięło udział aż 3,5 miliona konsumentów, jest regularne badanie jakości obsługi firm i instytucji, a więc wynikający z niej poziom satysfakcji Klientów.
Źródło: Piotr i Paweł