W styczniu i lutym 2021 r. Carrefour Polska uruchomił 10 nowych sklepów, w tym 8 Carrefour Express. Dzięki temu w polskiej sieci Carrefour działa już blisko 700 sklepów convenience, dostępnych w największych i mniejszych miastach oraz na wsi. Większość z nich to placówki franczyzowe rozwijane we współpracy z lokalnymi przedsiębiorcami.
- Sukcesywnie kontynuujemy rozbudowę sieci sklepów convenience, głównie przez współpracę z partnerami franczyzowymi, którym pomagamy w dochodowym prowadzeniu sklepów. Dzięki dużej różnorodności formatów jesteśmy w stanie dopasować ofertę do indywidualnych możliwości, lokalizacji w dużym i małym mieście czy na wsi, a przede wszystkim potrzeb lokalnego klienta – mówi Krzysztof Łagowski, dyrektor Sklepów Convenience w Carrefour Polska.
Wśród 8 nowych sklepów Carrefour Express 5 działa w dużych miastach jak Warszawa, Kraków czy Wrocław, kolejny w mniejszym Luboniu, a 2 zostały otwarte na stacjach paliw w Oświęcimiu i Dębie Polskim. Sklepy Carrefour Express oferują około 3000 artykułów, w tym wyselekcjonowaną ofertę produktów świeżych: warzyw, nabiału i dań gotowych. Klienci mogą tu też wypić kawę, zjeść szybką przekąskę czy kupić jedzenie na wynos. Coraz częściej, przy okazji zakupów mogą też odebrać przesyłkę czy opłacić rachunki. Z kolei dzięki aplikacji „Mój Carrefour” korzystają z licznych ofert rabatowych.
W sklepach sukcesywnie wdrażana jest też usługa click&collect.
Sklepy Globi pod względem powierzchni i asortymentu są kierowane głównie
do mieszkańców małych miast oraz terenów wiejskich. Takim przykładem jest nowy sklep w niewielkich Sulistrowiczkach. Czasami powstają też w dużych miastach, jak nowy sklep w Warszawie. W Globi klienci znajdą bogatą ofertę 400-500 produktów spożywczych marki własnej Carrefour, rozbudowany asortyment przemysłowy oraz atrakcyjną ofertę alkoholi.
W każdym z nowych sklepów Carrefour indywidualnie dopasowuje ofertę do potrzeb mikro-rynku, a ekipa specjalistów dba o właściwą aranżację i atrakcyjną wizualizację placówki.