Patriotyzm konsumencki w budowaniu silnej Polski - FirmyMiesne.pl portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie
FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu

Patriotyzm konsumencki w budowaniu silnej Polski

Minister rolnictwa i rozwoju wsi Jan Krzysztof Ardanowski uczestniczył w konferencji pt. „Patriotyzm konsumencki w budowaniu silnej Polski”, która odbyła się dziś w Senacie RP.

– Chcemy, aby polscy konsumenci byli świadomi przy dokonywaniu swoich wyborów. Ważne jest też to, aby wybierając asortyment swoich zakupów kierowali się również dobrze rozumianym interesem Polski – podkreślił minister.

Szef resortu rolnictwa zwrócił uwagę, że przy otwartym rynku, przy otwartym świecie, jeżeli my czegoś nie wyprodukujemy, to zrobią to inni, jeżeli takie będzie zapotrzebowanie konsumentów.

– Na otwartym rynku dostępne są produkty z całego świata. Niegdyś ekskluzywny, dziś powszechny jest lotniczy transport produktów. To konsument dokonuje wyboru – z naciskiem podkreślił minister.

Minister Ardanowski zwrócił uwagę, że chodzi o to, aby przekonać nabywców do racjonalnego podejścia przy dokonywaniu codziennych zakupów żywności.

– Mamy dobrą, wysokiej jakości żywność i to jest nasz atut – stwierdził szef resortu rolnictwa.

Minister podkreślił, że właśnie do tego trzeba przekonać konsumentów w kraju i za granicą.

– Trzeba ich przekonać, uzbroić w wiedzę, dać im argumenty i w sposób racjonalny zachęcić do określonych zachowań handlowych na rynku, aby świadomie wiedzieli jak się zachować – dodał minister.

Minister Ardanowski zwrócił przy tym uwagę, że trzeba wyjaśniać, że kupowanie rodzimych produktów, to wspieranie własnego rolnictwa, to budowanie jego siły.

– To właśnie jest patriotyzm konsumencki, to świadome budowanie silnej Polski – podkreślił minister.

Według niego wszyscy mają określone zadanie do wykonania. Wsparcie promocji i zapewnienie bezpieczeństwa żywności jest zadaniem państwa. Ogromną rolę do odegrania mają media, dziennikarze, organizacje konsumenckie, rolnicy-producenci i ich organizacje.

Źródło: MRiRW

FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.