Auchan Retail Polska kontynuuje inwestycje w nowe rozwiązania e-commerce i podejmuje współpracę z serwisem Everli – platformą zakupową typu marketplace. Za jej pośrednictwem, począwszy od 19 listopada br., 73 sklepy Auchan w całej Polsce dostarczać będą produkty zamówione online pod drzwi swoich klientów.
Kompletując z Everli koszyk zakupów klienci będą mogli wybierać z listy blisko 9 000 produktów z oferty Auchan. Nowe partnerstwo wpisuje się w strategiczne założenia rozwoju sieci, przewidujące dalszą digitalizację ścieżki zakupowej klienta. Zakupy za pośrednictwem platformy Everli polegają na realizacji zamówienia w wybranym przez klienta sklepie przez przeszkolonego Szopera, który kompletuje i dostarcza zakupy pod same drzwi. W razie potrzeby jest też w stałym kontakcie z klientem – jeżeli w sklepie nie ma któregoś z zamówionych artykułów, a można zamienić go na inny, Szoper dzwoni do osoby zamawiającej aby potwierdzić wybór zamiennika i ewentualnie zweryfikować lub uzupełnić listę zakupów.
-Zakupy z Everli to mocno spersonalizowana forma sprzedaży online. Już wcześniej mieliśmy okazję testować tę usługę, pod jej wcześniejszym szyldem – szopi.pl. Spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem naszych klientów, dlatego z pełnym przekonaniem rozszerzamy dziś wcześniejszą współpracę i wprowadzamy usługę Everli do aż 73 naszych sklepów. To świetne uzupełnienie innych form sprzedaży online, jakie oferujemy naszym klientom, starając się by dostępne ścieżki zakupowe jak najlepiej odpowiadały ich dynamicznie zmieniającym się potrzebom. Mamy nadzieję, że docenią oni ten komfortowy sposób zaopatrywania się w ulubione produkty – mówi Małgorzata Piekarska, dyrektor Marki/Klienta/ Digital/IT/Projektów w Auchan Retail Polska.