Liczni kupcy z zagranicy odwiedzÄ… tegorocznÄ… edycjÄ™ targów WorldFood Warsaw
Przed nami piÄ…ta już edycja MiÄ™dzynarodowych Targów Å»ywnoÅ›ci i Napojów WorldFood Warsaw i kolejna okazja do nawiÄ…zania udanych, skutecznych i szerokich kontaktów biznesowych. Swój udziaÅ‚ w rozmowach handlowych edycji 2018 zgÅ‚osili już kupcy m.in.
z Wietnamu, Hiszpanii, Hong Kongu, Turcji, BuÅ‚garii, Pakistanu, Rumunii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich i MoÅ‚dawii. Kolejny raz na targach zagoÅ›ci pawilon wÅ‚oski Bellavita.
Nie zabraknie też kupców z polskich sieci handlowych i tych dziaÅ‚ajÄ…cych na terenie Polski. Patronat tradycyjnie już objęła Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji.
Wykupienie stoiska w dobrej lokalizacji, na nawet najwiÄ™kszych krajowych targach, to jeszcze nie sukces. Sukcesem jest zwiÄ™kszenie Å›wiadomoÅ›ci marki, wzmocnienie relacji z dotychczasowymi klientami, poznanie trendów panujÄ…cych wÅ›ród konkurencji czy pozyskanie nowych klientów
i partnerów. Traktowanie targów jak wystawy jest mylne i nieskuteczne. Ekspozycja produktów
to „must have” na targach, ale produkty same siÄ™ nie obroniÄ…. Targi powinny być kanaÅ‚em, który umożliwia bezpoÅ›redni kontakt z potencjalnymi klientami, handlowcami i zainteresowanymi naszymi produktami. Organizatorzy WorldFood Warsaw wiele miesiÄ™cy przed rozpoczÄ™ciem targów zajmujÄ… siÄ™ wyszukiwaniem potencjalnych kooperantów i inwestorów zainteresowanych wspóÅ‚pracÄ… z wystawcami, a nastÄ™pnie organizujÄ… ich przyjazd do Warszawy. W trakcie targów odbywa siÄ™ seria wczeÅ›niej umówionych spotkaÅ„. Taka formuÅ‚a zwiÄ™ksza efektywność wystÄ…pienia na targach i skraca czas dotarcia do kontrahenta.
I to wÅ‚aÅ›nie gwarantuje WorldFood Warsaw. Co roku zwiÄ™ksza siÄ™ ilość kupców z rożnych stron Åšwiata i Europy, a rozmowy przeprowadzane podczas targów koÅ„czÄ… siÄ™ konkretami, zamówieniami
i poważnymi kontraktami - zapewnia Agnieszka Szpaderska, manager WorldFood Warsaw. Należy pamiÄ™tać, że zwiedzajÄ…cy to osoby, które samÄ… swojÄ… obecnoÅ›ciÄ… deklarujÄ… zainteresowanie branżą. Każda rozmowa to możliwość sprawdzenia, jak naszÄ… markÄ™ postrzegajÄ… inne osoby. Warto sÅ‚uchać, dopytywać i notować spostrzeżenia rozmówców – pozwolÄ… one spojrzeć na wÅ‚asny produkt z innej perspektywy i być może mogÄ… przeÅ‚ożyć siÄ™ na jego udoskonalenie. To olbrzymia wartość, którÄ… trudno uzyskać online.
87% ankietowanych specjalistów od marketingu uważa, że komunikacja bezpoÅ›rednia, tzn. twarzÄ…
w twarz z klientami, partnerami handlowymi i przedstawicielami mediów, jest niezbÄ™dna jako element strategii marketingowej dla przedsiÄ™biorstwa (ŹródÅ‚o: Association of Exhibition Organisers, Benchmark Research)
Według badań CEIR (Center of Exhibition Industry Research, FEBELUX): Federations of Fairs and Exibitions in Belgium and Luxemburg): 76% gości targowych ma określony plan działania,
48% potencjalnych transakcji omówionych na targach nie wymaga dalszych wysiÅ‚ków ze strony sprzedajÄ…cego, aby zakoÅ„czyć je pomyÅ›lnie a finalizacja potencjalnych transakcji omówionych
na targach kosztuje 56% mniej niż tradycyjne wizyty u potencjalnych partnerów handlowych. W wyborze najciekawszych targów mogÄ… pomóc rozmowy z klientami, wystawcami, warto zwrócić też uwagÄ™ na cykliczność imprezy, doÅ›wiadczenie organizatorów, przeczytać relacje uczestników oraz dokÅ‚adnie zapoznać siÄ™ z programem nadchodzÄ…cej edycji. Imprezy towarzyszÄ…ce targom
(np. konferencje, debaty) oraz ich lokalizacja majÄ… duży wpÅ‚yw na poziom atrakcyjnoÅ›ci targów.
Organizacja rozmów B2B oraz usÅ‚uga matchmakeing’u jest bezpÅ‚atna. Zapraszamy do udziaÅ‚u
w Targach WorldFood Warsaw 10-12 kwietnia w Stolicy.
Więcej informacji: www.worldfood.pl