Targi WorldFood w Warszawie - FirmyMiesne.pl portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie
FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu

Targi WorldFood w Warszawie

 

Liczni kupcy z zagranicy odwiedzÄ… tegorocznÄ… edycjÄ™ targów WorldFood Warsaw

 

Przed nami piÄ…ta już edycja MiÄ™dzynarodowych Targów Å»ywnoÅ›ci i Napojów WorldFood Warsaw i kolejna okazja do nawiÄ…zania udanych, skutecznych i szerokich kontaktów biznesowych. Swój udziaÅ‚ w rozmowach handlowych edycji 2018 zgÅ‚osili już kupcy m.in.
z Wietnamu, Hiszpanii, Hong Kongu, Turcji, BuÅ‚garii, Pakistanu, Rumunii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich i MoÅ‚dawii. Kolejny raz na targach zagoÅ›ci pawilon wÅ‚oski Bellavita.
Nie zabraknie też  kupców z polskich sieci handlowych i tych dziaÅ‚ajÄ…cych na terenie Polski. Patronat tradycyjnie już objęła Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji.


 
Wykupienie stoiska w dobrej lokalizacji, na nawet najwiÄ™kszych krajowych targach, to jeszcze nie sukces. Sukcesem jest zwiÄ™kszenie Å›wiadomoÅ›ci marki, wzmocnienie relacji z dotychczasowymi klientami, poznanie trendów panujÄ…cych wÅ›ród konkurencji czy pozyskanie nowych klientów
i partnerów. Traktowanie targów jak wystawy jest mylne i nieskuteczne. Ekspozycja produktów
to „must have” na targach, ale produkty same siÄ™ nie obroniÄ…. Targi powinny być kanaÅ‚em, który umożliwia bezpoÅ›redni kontakt z potencjalnymi klientami, handlowcami i zainteresowanymi naszymi produktami. Organizatorzy WorldFood Warsaw wiele miesiÄ™cy przed rozpoczÄ™ciem targów zajmujÄ… siÄ™ wyszukiwaniem potencjalnych kooperantów i inwestorów zainteresowanych wspóÅ‚pracÄ… z wystawcami, a nastÄ™pnie organizujÄ… ich przyjazd do Warszawy. W trakcie targów odbywa siÄ™ seria wczeÅ›niej umówionych spotkaÅ„. Taka formuÅ‚a zwiÄ™ksza efektywność wystÄ…pienia na targach i skraca czas dotarcia do kontrahenta.

  

 I to wÅ‚aÅ›nie gwarantuje WorldFood Warsaw. Co roku zwiÄ™ksza siÄ™ ilość kupców z rożnych stron Åšwiata i Europy, a rozmowy przeprowadzane podczas targów koÅ„czÄ… siÄ™ konkretami, zamówieniami
i poważnymi kontraktami -  zapewnia Agnieszka Szpaderska, manager WorldFood Warsaw.
Należy pamiÄ™tać, że zwiedzajÄ…cy to osoby, które samÄ… swojÄ… obecnoÅ›ciÄ… deklarujÄ… zainteresowanie branżą. Każda rozmowa to możliwość sprawdzenia, jak naszÄ… markÄ™ postrzegajÄ… inne osoby. Warto sÅ‚uchać, dopytywać i notować spostrzeżenia rozmówców – pozwolÄ… one spojrzeć na wÅ‚asny produkt z innej perspektywy i być może mogÄ… przeÅ‚ożyć siÄ™ na jego udoskonalenie. To olbrzymia wartość, którÄ… trudno uzyskać online. 

87% ankietowanych specjalistów od marketingu uważa, że komunikacja bezpoÅ›rednia, tzn. twarzÄ…
w twarz z klientami, partnerami handlowymi i przedstawicielami mediów, jest niezbÄ™dna jako element strategii marketingowej dla przedsiÄ™biorstwa (ŹródÅ‚o: Association of Exhibition Organisers, Benchmark Research)

Według badań CEIR (Center of Exhibition Industry Research, FEBELUX): Federations of Fairs and Exibitions in Belgium and Luxemburg): 76% gości targowych ma określony plan działania,
48% potencjalnych transakcji omówionych na targach nie wymaga dalszych wysiÅ‚ków ze strony sprzedajÄ…cego, aby zakoÅ„czyć je pomyÅ›lnie a finalizacja potencjalnych transakcji omówionych
na targach kosztuje 56% mniej niż  tradycyjne wizyty u potencjalnych partnerów handlowych. W wyborze najciekawszych targów mogÄ… pomóc rozmowy z klientami, wystawcami, warto zwrócić też uwagÄ™ na cykliczność imprezy, doÅ›wiadczenie organizatorów, przeczytać relacje uczestników oraz dokÅ‚adnie zapoznać siÄ™ z programem nadchodzÄ…cej edycji. Imprezy towarzyszÄ…ce targom
(np. konferencje, debaty) oraz ich lokalizacja majÄ… duży wpÅ‚yw na poziom atrakcyjnoÅ›ci targów. 

Organizacja rozmów B2B oraz usÅ‚uga matchmakeing’u jest bezpÅ‚atna. Zapraszamy do udziaÅ‚u
w Targach WorldFood Warsaw 10-12 kwietnia w Stolicy.

Więcej informacji: www.worldfood.pl

FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.