Carrefour angażuje się w ochronę natury i bioróżnorodność. - FirmyMiesne.pl portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie
FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu

Carrefour angażuje się w ochronę natury i bioróżnorodność.

Carrefour Polska podpisał Call to Action organizowany przez globalną koalicję Business for Nature. Koalicja ma na celu ochronę natury i bioróżnorodności i skierowana jest do firm z całego świata.

We wtorek 28 lipca br. Carrefour podpisał się pod inicjatywą Call to Action, dołączając tym samym do międzynarodowego grona firm, które deklarują, że ochrona natury i bioróżnorodności jest dla nich ważna, a tym samym wzywają do ambitnych działań w tym zakresie. Inicjatywa ta popierana jest przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, które jest jej członkiem.

- Przystąpienie do Koalicji Business for Nature jest kolejnym przejawem zaangażowania Carrefour dla środowiska – mówi Barbara Kowalska, Dyrektor ds. Jakości i Zrównoważonego Rozwoju Carrefour Polska. - Jako firma odpowiedzialna społecznie od lat włączamy się w szereg inicjatyw dla dobra planety oraz realizujemy własne projekty w zakresie ochrony środowiska. Zdrowe społeczeństwo opiera się w dużej mierze na naturze, a ingerencja człowieka w ekosystemy narusza bioróżnorodność. Biznes może odegrać ogromną rolę w odwróceniu tej tendencji, dlatego też cieszymy się z możliwości przyłączenie do tej inicjatywy – dodaje Barbara Kowalska.

Carrefour Polska jako firma odpowiedzialna społecznie i wrażliwa na problemy środowiska stale rozwija działania na rzecz zrównoważonego rozwoju, wpływając na zmniejszanie śladu węglowego, czy redukując ilość zużywanego plastiku. Filarem strategii CSR-owej biznesu sieci jest program „STOP Marnotrawstwu”, który dotyczy zarówno walki z marnowaniem żywności, jak i zrównoważonego korzystania z opakowań oraz zagospodarowania odpadów z nich powstających. Ważnym elementem polityki CSR sieci jest również praca nad zmniejszaniem ilości wytwarzanego śladu węglowego w produktach oferowanych w sklepach. W 2020 roku Carrefour ogłosił kolejny cel w redukcji zmniejszania śladu węglowego. Sieć dąży do ograniczenia gazów cieplarnianych emitowanych ze sklepów i środków transportu o 40% do 2025 r. oraz o 70% do 2050 r., w porównaniu do poziomów z 2010 r. 

 


Autor: Źródło: Carrefour Polska

FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.