Carrefour uruchomił w swoich sklepach nowy koncept – strefę OUTLET, w której oferuje klientom kilkaset produktów w kategoriach non-food z rabatami do 70%. Koncept stref OUTLET obecnie testowany jest w wybranych hipermarketach w Warszawie, Gdańsku i Krakowie.
OUTLET to nowa propozycja Carrefour, która testowana jest obecnie w wybranych sklepach sieci. W specjalnie oznaczonych strefach na terenie hal sprzedażowych swoich sklepów, Carrefour przygotował szeroką ofertę kilkuset produktów niespożywczych, które klienci mogą nabyć w wyjątkowo atrakcyjnych cenach i z korzystnymi rabatami sięgającymi nawet do 70%. Produkty w strefie OUTLET grupowane są według cen, które rozpoczynają się już od 1 zł. Sieć oferuje szeroką gamę produktów przemysłowych w wielu kategoriach, w tym m.in. artykuły wyposażenia wnętrz, dekoracyjne, sportowe, dla domu, zabawki, RTV/AGD.
Zaproponowanie klientom Carrefour nowej strefy OUTLET to wyjście naprzeciw oczekiwaniom odwiedzających sklepy sieci, a szeroka oferta skierowana jest szczególnie do konsumentów poszukujących wyjątkowo korzystnych okazji zakupowych i ciekawych ofert w dobrych cenach. Carrefour, dbając o konkurencyjne ceny oraz atrakcyjność i dostępność produktów w strefie OUTLET, chce budować jak najlepsze doświadczenia zakupowe swoich klientów.
Strefy OUTLET testowane są obecnie w trzech hipermarketach Carrefour - w Parku Handlowym Zakopianka w Krakowie, CH Atrium Targówek w Warszawie oraz Galerii Morena w Gdańsku.