FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu

Dynamiczny rozwój sieci Dino Polska S.A. w pierwszych trzech kwartałach 2020 r.

Dino Polska S.A. w pierwszych trzech kwartałach 2020 roku kontynuowała wzrost rentowności. Przychody ze sprzedaży w tym okresie wyniosły 7,4 mld zł, czemu towarzyszył dwucyfrowy wzrost sprzedaży w istniejącej sieci sklepów (LfL) na poziomie 13%. Spółka rok do roku odnotowała także wzrost wyniku EBITDA o 42,9% do 723 mln zł oraz dalszą poprawę marży EBITDA o 0,7 pkt proc. do poziomu 9,8%.

Zgodnie ze swoją strategią, Dino Polska S.A. inwestuje w dalszą ekspansję – zarówno w rozwój sieci marketów, jak i w rozbudowę zaplecza logistycznego. W ciągu trzech pierwszych kwartałów 2020 roku Spółka przeznaczyła na inwestycje 681 mln zł w stosunku do 594 mln zł w odpowiednim okresie ubiegłego roku.

W okresie od stycznia do września 2020 roku sieć Dino powiększyła się o 153 markety wobec 138 placówek otwartych w analogicznym okresie poprzedniego roku, w związku z czym na koniec września 2020 roku tworzyło ją 1 371 placówek na terenie całego kraju. W ciągu 12 poprzednich miesięcy Dino Polska S.A. uruchomiła 258 nowych marketów. – Zgodnie z przyjętą strategią, inwestujemy w utrzymanie wysokiego tempa ekspansji. W ciągu roku sieć Dino urosła o ponad 23%, a przez ostatnie trzy lata – o 91%.– mówi Michał Krauze, członek zarządu i dyrektor finansowy Dino Polska S.A.– Przed nami intensywny okres, w którym także planujemy dużą liczbę otwarć, aby umożliwić konsumentom zrobienie komfortowych zakupów w marketach Dino w nowych lokalizacjach, blisko miejsc zamieszkania. – podsumowuje Michał Krauze.

Dino Polska kontynuuje także inwestycje środowiskowe. Na koniec września 2020 roku na dachach 237 marketów Spółka zainstalowała panele fotowoltaiczne. – Inwestycje, mające na celu redukcję wpływu działalności Spółki na środowisko naturalne, są dla nas niezwykle ważne. Prowadzimy obecnie kilka inicjatyw z tego zakresu, wśród których największą jest montaż paneli fotowoltaicznych na dachach marketów Dino w całym kraju. – mówi Izabela Biadała, członek zarządu Dino Polska S.A. Spółka planuje, że na początku przyszłego roku 400 sklepów pod szyldem Dino w całej Polsce będzie zasilanych energią ze słońca.


Autor: Materiał prasowy Dino Polska S.A.

FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.