Umowa na realizację 3-letniej kampanii informacyjnej pt. „Gwarancja jakości QAFP” została zawarta w dniu 4 lutego 2014 r., pomiędzy Agencją Rynku Rolnego a Unią Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI). Program ten skierowany jest na rynek polski, dotyczy kulinarnego mięsa wieprzowego oraz wędlin wyprodukowanych w ramach Systemu Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP.
Celem głównym kampanii pt. „Gwarancja jakości QAFP” jest poinformowanie o walorach wysokojakościowego kulinarnego mięsa wieprzowego i wędlin sygnowanych znakiem QAFP.
Kampania ma charakter informacyjny i jej zadaniem będzie informowanie o krajowym systemie jakości QAFP, zasadach produkcji kulinarnego mięsa wieprzowego i wędlin wytwarzanych w systemie QAFP oraz prezentacja walorów jakościowych produktów objętych programem.
Grupy docelowe, do których kierowane są działania zaplanowane w ramach kampanii to:
· Konsumenci
· HoReCa – przedstawiciele branży (restauracji, hoteli, firm cateringowych)
· Dziennikarze i Liderzy opinii
Działania w ramach programu obejmują:
· Reklamę w mediach (prasie, telewizji – idea placement, kinach, Internecie)
· Reklamę na zewnętrznych nośnikach (OOH - kampania outdoor’owa)
· Produkcję materiałów informacyjno-promocyjnych
· Public Relations
· Stronę internetową kampanii
· Organizację warsztatów QAFP dla grupy HoReCa
Łączna wartość ww. kampanii wynosi 2 999 952,03 € i jest finansowana w 50% (tj. w kwocie 1 499 976,02 €) ze środków UE, a w 30% (tj. w kwocie 899 985,61 €) z budżetu krajowego. Pozostały 20% wkład własny (tj. kwota 599 990,40 €) pochodzi ze środków Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego.
Organizacją wdrażającą, czyli organem wykonawczym programu jest Partner of Promotion Sp. z o.o.
Źródło: ARR