„Zakupy na stoisku miÄ™snym sÄ… dla klienta doznaniem wizualnym, dlatego dużą dbaÅ‚ość przywiÄ…zujemy do wÅ‚aÅ›ciwej aranżacji lady i takiej ekspozycji towaru, która pozwoli klientowi na szybkie odnalezienie szukanego produktu, wyeksponuje produkty premium oraz zwróci uwagÄ™ na produkty bÄ™dÄ…ce w promocji.” – mówi Jolanta Sienkiewicz, Prezes ZarzÄ…du sieci SÅ‚oneczko.
Remigiusz Zagraba: Obecnie sieć SÅ‚oneczko liczy ponad 400 sklepów. Czy widzÄ… PaÅ„stwo potencjaÅ‚ na otwieranie nowych punktów handlowych?
Jolanta Sienkiewicz: Jak najbardziej. Franczyza przyszÅ‚oÅ›ciÄ… handlu detalicznego. Należy siÄ™ spodziewać, że rynek hurtowy bÄ™dzie siÄ™ scalaÅ‚, pozostanie kilkunastu graczy i sieci franczyzowe dziaÅ‚ajÄ…ce w silnej grupie, zintegrowane kapitaÅ‚owo z liczÄ…cym siÄ™ dystrybutorem. SÅ‚oneczko należy do Grupy KapitaÅ‚owej Bać-Pol, bÄ™dÄ…cej jednym z najwiÄ™kszych dystrybutorów artykuÅ‚ów FMCG w Polsce. W maju debiutujemy na gieÅ‚dzie New Connect, co wzmocni naszÄ… pozycjÄ™ na rynku i przyniesie wymierne korzyÅ›ci.
W dalszym rozwoju stawiamy na partnerów, którzy dojrzeli do wspóÅ‚pracy, patrzÄ… w przyszÅ‚ość
w dłuższej perspektywie, są otwarci na zmiany.
R.Z.: W tym roku sieć obchodzi swoje 15-lecie dziaÅ‚alnoÅ›ci. Czy zamierzajÄ… PaÅ„stwo jakoÅ› szczególnie uczcić to wydarzenie?
J.S.: ÅšwiÄ™towanie tej rocznicy to okazja do podsumowania 15-letniej obecnoÅ›ci na rynku. Wiele siÄ™ zmieniÅ‚o w tym czasie. Z maÅ‚ej lokalnej sieci skupionej wokóÅ‚ lokalnego dystrybutora, staliÅ›my siÄ™ sieciÄ… ogólnopolskÄ…, liczÄ…cÄ… ponad 400 sklepów. ÅšwiÄ™towanie tej rocznicy bÄ™dzie siÄ™ przejawiaÅ‚o w dalszej wytężonej pracy i realizacji zaÅ‚ożonych wczeÅ›niej planów.
Jeszcze w kwietniu zaprosimy naszych Partnerów Franczyzowych do uczestnictwa w przygotowanym wspólnie z wspóÅ‚pracujÄ…cymi z naszÄ… sieciÄ… producentami i dostawcami, atrakcyjnym programie lojalnoÅ›ciowym. Jego rozstrzygniÄ™cie i losowanie nagród odbÄ™dzie siÄ™ w listopadzie podczas uroczystej konferencji zorganizowanej z okazji jubileuszu 15-lecia w Hotelu Gołębiewski w WiÅ›le. Mamy nadziejÄ™, że spotkanie bÄ™dzie okazjÄ… do wspomnieÅ„, radosnego podsumowania wspólnych osiÄ…gnięć
i optymistycznych planów na przyszÅ‚ość.
R.Z.: SÅ‚oneczko, to ogólnopolska sieć franczyzowa. Jakie korzyÅ›ci bÄ™dÄ… czerpać wÅ‚aÅ›ciciele sklepów, którzy zdecydujÄ… siÄ™ na przynależność do PaÅ„stwa sieci?
J.S.: Rynek detaliczny ulega ciÄ…gÅ‚ym przemianom. ChcÄ…c prowadzić sklep ogólnospożywczy, jego wÅ‚aÅ›ciciel nie jest w stanie być ekspertem od wszystkich oferowanych produktów, marketingu, promocji. ChcÄ…c siÄ™ rozwijać muszÄ… korzystać ze wsparcia i po to wÅ‚aÅ›nie jest franczyza. NaszÄ… rolÄ… jest pomaganie przedsiÄ™biorcom, dostarczenie im rozwiÄ…zaÅ„, dziÄ™ki którym bÄ™dÄ… w peÅ‚ni zaspokajać rosnÄ…ce oczekiwania Klientów i umacniać swojÄ… pozycjÄ™ na rynku. Proponujemy kupcom peÅ‚ny profesjonalizm, przejrzyste zasady wspóÅ‚pracy, wÅ‚aÅ›ciwe narzÄ™dzia i know-how, sprawdzone
i efektywne rozwiÄ…zania, które przyczyniajÄ… siÄ™ do wspólnego sukcesu.
W organizacji siÄ™ zyskuje - sieć ma lepsze ceny, wiÄ™ksze rabaty. DziÄ™ki integracji sklep może pozyskać lepsze ceny, obniżyć koszty, a wszystko to bez dodatkowych kosztów zwiÄ…zanych z obsÅ‚ugÄ… zewnÄ™trznÄ…, które musi ponosić niezależny sklep.
Bardzo ważna jest dla nas edukacja, to kierunek i szansa na dalszy rozwój. W tym celu stworzyliÅ›my platformÄ™ elektronicznÄ… z rozbudowanym systemem szkoleÅ„, z którego mogÄ… korzystać wÅ‚aÅ›ciciele sklepów i ich pracownicy.
R.Z.: MiÄ™so i wÄ™dliny to niewÄ…tpliwie kategoria produktów Å›wieżych, która sprzedaje siÄ™ w wielu sklepach najlepiej. Co wyróżnia PaÅ„stwa ofertÄ™ spoÅ›ród konkurencji?
...
R.Z.: Jakie produkty w kategorii mięso-wędliny można znaleźć w Państwa sklepach?
...
R.Z.: Kto może zostać Państwa dostawcą mięsa i wędlin. Jakie wymagania powinien spełnić dostawca?
...