Jolanta Sienkiewicz o 15-letniej działalności sieci Słoneczko - FirmyMiesne.pl portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie
FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu

Jolanta Sienkiewicz o 15-letniej działalności sieci Słoneczko

„Zakupy na stoisku mięsnym są dla klienta  doznaniem wizualnym, dlatego dużą dbałość przywiązujemy do właściwej aranżacji lady i takiej ekspozycji towaru, która pozwoli klientowi na szybkie odnalezienie szukanego produktu, wyeksponuje produkty premium oraz zwróci uwagę na produkty będące w promocji.” – mówi Jolanta Sienkiewicz, Prezes Zarządu sieci Słoneczko.

 

Remigiusz Zagraba: Obecnie sieć Słoneczko liczy ponad 400 sklepów. Czy widzą Państwo potencjał na otwieranie nowych punktów handlowych?

Jolanta Sienkiewicz: Jak najbardziej. Franczyza przyszłością handlu detalicznego. Należy się spodziewać, że rynek hurtowy będzie się scalał, pozostanie kilkunastu graczy i sieci franczyzowe działające w silnej grupie, zintegrowane kapitałowo z liczącym się dystrybutorem. Słoneczko należy do Grupy Kapitałowej Bać-Pol, będącej jednym z największych dystrybutorów artykułów FMCG w Polsce. W maju debiutujemy na giełdzie New Connect, co wzmocni naszą pozycję na rynku i przyniesie wymierne korzyści.
W dalszym rozwoju stawiamy na partnerów, którzy dojrzeli do współpracy, patrzą w przyszłość
w dłuższej perspektywie, są otwarci na zmiany.

R.Z.: W tym roku sieć obchodzi swoje 15-lecie działalności. Czy zamierzają Państwo jakoś szczególnie uczcić to wydarzenie? 

J.S.: Świętowanie tej rocznicy to okazja do podsumowania 15-letniej obecności na rynku. Wiele się zmieniło w tym czasie. Z małej lokalnej sieci skupionej wokół lokalnego dystrybutora, staliśmy się siecią ogólnopolską, liczącą ponad 400 sklepów.  Świętowanie tej rocznicy będzie się przejawiało w dalszej wytężonej pracy i realizacji założonych wcześniej planów.

Jeszcze w kwietniu zaprosimy naszych Partnerów Franczyzowych do uczestnictwa w przygotowanym wspólnie z współpracującymi z naszą siecią producentami i dostawcami, atrakcyjnym programie lojalnościowym. Jego rozstrzygnięcie i losowanie nagród odbędzie się w listopadzie podczas uroczystej konferencji zorganizowanej z okazji jubileuszu 15-lecia w Hotelu Gołębiewski w Wiśle. Mamy nadzieję, że spotkanie będzie okazją do wspomnień, radosnego podsumowania wspólnych osiągnięć
i optymistycznych planów na przyszłość.

R.Z.: Słoneczko, to ogólnopolska sieć franczyzowa. Jakie korzyści będą czerpać właściciele sklepów, którzy zdecydują się na przynależność do Państwa sieci?

J.S.: Rynek detaliczny ulega ciągłym przemianom. Chcąc prowadzić sklep ogólnospożywczy, jego właściciel nie jest w stanie być ekspertem od wszystkich  oferowanych produktów, marketingu, promocji. Chcąc się rozwijać muszą korzystać ze wsparcia i po to właśnie jest franczyza. Naszą rolą  jest pomaganie przedsiębiorcom, dostarczenie im rozwiązań, dzięki którym będą w pełni zaspokajać rosnące oczekiwania Klientów i umacniać swoją pozycję na rynku.  Proponujemy kupcom pełny profesjonalizm, przejrzyste zasady współpracy, właściwe narzędzia i know-how, sprawdzone
i efektywne rozwiązania, które przyczyniają się do wspólnego sukcesu.

W organizacji się zyskuje - sieć ma lepsze ceny, większe rabaty. Dzięki integracji sklep może pozyskać lepsze ceny, obniżyć koszty, a wszystko to bez dodatkowych kosztów związanych z obsługą zewnętrzną, które musi ponosić niezależny sklep.

Bardzo ważna jest dla nas edukacja, to kierunek i szansa na dalszy rozwój. W tym celu stworzyliśmy platformę elektroniczną z rozbudowanym systemem szkoleń, z którego mogą korzystać właściciele sklepów i ich pracownicy.

R.Z.: Mięso i wędliny to niewątpliwie kategoria produktów świeżych, która sprzedaje się w wielu sklepach najlepiej. Co wyróżnia Państwa ofertę spośród konkurencji?

...

R.Z.: Jakie produkty w kategorii mięso-wędliny można znaleźć w Państwa sklepach?

...

R.Z.: Kto może zostać Państwa dostawcą mięsa i wędlin. Jakie wymagania powinien spełnić  dostawca?

...

                

FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.