Podobnie jak wiele wyrobów z mięsa, pasztety są wyśmienitym przysmakiem nadającym się do kanapek. Rozmaite rodzaje pasztetów produkuje się z różnych gatunków mięsa – od wieprzowiny
i wołowiny po drób i dziczyznę. Wzbogacone aromatycznymi przyprawami znajdą uznanie wśród szerokiej grupy konsumentów, stąd też sklepy spożywcze, sieci sklepów i hurtownie powinny wzbogacić swoją ofertę o tego typu produkty.
O wyjątkowych pasztetach z Wielkopolski mówi Maja Tereszkiewicz - kierownik działu marketingu, brand management Profi.
Remigiusz Zagraba: Wielu konsumentów wybiera od lat jeden z najpopularnieszych pasztetów z drobiem na rynku pod marką PROFI. Do kogo w szczególności jest dedykowany?
Maja Tereszkiewicz: Grupa konsumentów, która sięga po nasze pasztety, jest bardzo zróżnicowana. W tej grupie znajdują się osoby z małych i dużych miast, są to pracownicy różnych branż, zarówno biurowi jak i fizyczni, podróżnicy, studenci i młodzież ucząca się.
Jeśli chodzi o linię Pasztetów Dworskich to mają one dodatkowo certyfikat produktu bezglutenowego, więc mogą po nie sięgać osoby z celiakią i nietolerancją glutenu.
R.Z.: Czy w ofercie firmy PROFI w najbliższym czasie pojawią się nowe smaki?
M.T.: Mamy aż 17 wersji smakowych Pasztetu Wielkopolskiego oraz 5 smaków Pasztetu Dworskiego. Nasze ostatnie nowości to Pasztet z czarnuszką, Pasztet z oliwkami i Pasztet z kaparami, oraz Pasztet z chrzanem. Jako pierwsi na rynku oferujemy też pasztet drobiowy z błonnikiem.
R.Z.: Jakich opakowań używa firma PROFI do swoich produktów i jak ułatwiają one przysłowiowe życie konsumentom?
M.T.: eśli chodzi o opakowania, to jako pierwsi na polskim rynku wprowadziliśmy innowacyjne opakowania – lekkie i ergonomiczne puszki aluminiowe, dzięki którym pasztet zachowuje świeżość i pełne walory smakowe. Klienci bardzo polubili ten rodzaj opakowania ze względu na wygodę. Jednakże najważniejszą cechą naszych opakowań jest przede wszystkim gwarancja bezpieczeństwa i dobrego smaku produktów.
R.Z.: Jaki rodzaj klienta jest przez Państwa najbardziej pożądany i czy jest on głównie obecny na rynku polskim czy też poza granicami ?
M.T.: Sieci handlowe, hurtownie, sklepy spożywcze na terenie całego kraju oraz eksporterzy zagraniczny. Nasze produkty, poza szeroką obecnością na polskim rynku, obecne są także w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Emiratach Arabskich.
R.Z.: Co decyduje o tym, że konsumenci wybierają pasztety z logotypem PROFI ?
M.T.: Bardzo duże znaczenie dla konsumentów ma fakt, że jesteśmy w 100% polską firmą i współpracujemy głównie z polskimi dostawcami. Jest to dla nas powód do dumy, dlatego w komunikacji z rynkiem staramy się o tym przypominać. Jesteśmy regularnie nagradzani i zdobywamy rynkowe nagrody konsumenckie. Tylko w tym roku otrzymaliśmy już dwa tytuły Hit Handlu 2016 oraz Produkt Roku 2016 za pasztety właśnie.
Mamy 3 niepodważalne atuty naszych produktów.
1. Smak. Jako nieliczni na rynku możemy pochwalić się tak dużą ilością wersji smakowych w ramach jednej marki pasztetu. Wielkopolski Pasztet Profi to już siedemnaście smaków pasztetu m.in.z pomidorami, z papryką, z pieczarkami, z koperkiem, z zielonym pieprzem, z czosnkiem, ze szczypiorkiem, z suszonymi pomidorami i bazylią …i tak dalej, i tak dalej.
2. Jakość. Od ponad 20 lat, w naszej firmie realizujemy misję produkowania żywności smacznej i najwyższej jakości, dlatego używamy składników pozyskanych od najlepszych producentów mięs, jaj czy warzyw. Trwałość naszych produktów zapewnia obróbka termiczna. Wszystkie produkty powstają w oparciu o tradycyjne receptury z użyciem najwyższej jakości mięs i warzyw oraz przypraw, a dzięki nowoczesnej technologii zachowują świeżość oraz pełne walory smakowe i odżywcze.
3. Opakowanie. Lekkie i ergonomiczne puszki aluminiowe, dzięki którym pasztet zachowuje świeżość i pełne walory smakowe.
Wielkopolska Wytwórnia Żywności PROFI spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.