Transformacja żywieniowa w Carrefour - FirmyMiesne.pl portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie
FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu

Transformacja żywieniowa w Carrefour

Ambicją firmy Carrefour jest codzienne zapewnienie klientom produktów spożywczych wysokiej jakości, powszechnie dostępnych i po przystępnych cenach, co ma być elementem szerokiej kampanii transformacji żywieniowej. Jej celem jest pomoc konsumentom w zmianie swoich nawyków żywieniowych, edukacja oraz zapewnienie szerokiego dostępu do informacji o sprzedawanych produktach. To podejście jest elementem strategii Grupy „Carrefour 2022”.

Transformacja żywieniowa jest jednym ze strategicznych celów Carrefour. Firma, widząc rosnącą wiedzę i oczekiwania swoich klientów w zakresie zdrowego odżywiania, pragnie zapewnić im stały dostęp do świeżych warzyw i owoców od zaufanych i lokalnych dostawców, a także certyfikowanych produktów bio w przystępnych cenach. Aby uzyskać pozycję lidera w dziedzinie jakości produktów spożywczych, Carrefour uprości również skład produktów marki własnej, dążąc do ograniczenia lub wyeliminowania zbędnych dodatków i substancji. Strategię transformacji żywieniowej uzupełniają dodatkowo działania edukacyjne dla klientów i dostawców, a także popularyzacja aktywności fizycznej poprzez udział w najważniejszych imprezach sportowych w kraju.

Jednym z pierwszych działań podjętych w tym zakresie będą specjalne kontrakty farmerskie podpisywane z wybranymi dostawcami. Carrefour Polska planuje w tym roku podpisać umowy z 7 polskimi dostawcami na 10 produktów, które będą produkowane ekskluzywnie dla sklepów i klientów Carrefour. W ten sposób konsumenci uzyskają pełną wiedzę o pochodzeniu i metodach powstawania produktów, a dostawcy zyskają dostęp do szerokiego rynku zbytu i wielu potencjalnych nabywców.

Źródło: Carrefour 

Partner portalu

 

  • Jan Gotycki: 2019-01-17 10:43:26
    Zamknęliśmy już 2018 rok i ciekawe, jak wyglądają plany na kolejne lata? Warto zajrzeć na stronę Carrefour by poznać kolejne kroki w celu realizacji strategii transformacji żywieniowej: https://serwiskorporacyjny.carrefour.pl/transformacja-zywieniowa

FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.