Biedronka medialnym liderem wśród sieci handlowych - FirmyMiesne.pl portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie
FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu

Biedronka medialnym liderem wśród sieci handlowych

Sieć Biedronka po raz kolejny została uznana za lidera medialnego wśród sieci handlowych w tegorocznej, siódmej edycji rankingu Top Marka 2014, informuje biuro prasowe dyskontu. W ciągu ostatnich 12 miesięcy marka Biedronka pojawiła się w ponad 5 tys. publikacji prasowych. Ranking Top Marka przygotowywany przez miesięcznik „Press” oraz Press-Service Monitoring Mediów jest największym w Polsce opracowaniem na temat wizerunku marek w prasie.

Ranking przygotowano na podstawie analizy publikacji prasowych z ponad tysiąca tytułów o zasięgu ogólnopolskim i regionalnym oraz z 20 tysięcy źródeł internetowych. Analizie poddano 317 tysięcy publikacji prasowych oraz 1,1 miliona tekstów internetowych oceniając łącznie wizerunek 100 marek z 10 branż najszerzej obecnych na łamach prasy. W zestawieniu Top Marka 2014 marka Biedronka zdobyła 111 punktów, wyprzedzając drugą w zestawieniu sieć o ponad 50 punktów. W okresie od 1 lipca 2013r. do 30 czerwca br., Biedronka pojawiła się w ponad 5 tys. publikacji prasowych, z czego ponad 97% to teksty o wydźwięku pozytywnym i neutralnym. Marka okazała się też liderem w zakresie wartości ekwiwalentu reklamowego publikowanych materiałów oraz ich zasięgu.

Badania publikacji prasowych na potrzeby rankingu potwierdzają, że media interesuje szeroki kontekst działalności sieci Biedronka. W analizowanym okresie najwięcej miejsca poświęcono zmianom w systemie płatności dostępnych w sieci Biedronka – najpierw wprowadzeniu możliwości dokonywania płatności za zakupy za pomocą aplikacji mobilnych, a następnie prowadzonym testom transakcji dokonywanych kartami płatniczymi. Oprócz tego sporo miejsca poświęcono również inicjatywom sieci z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu, w tym przede wszystkim akcji letniego kina plenerowego. 

Publikowany od 2008 roku ranking Top Marka przygotowywany jest według tej samej metodologii, która pozwala obiektywnie ocenić popularność marek i porównywać wyniki osiągane w poszczególnych latach. W ramach badania marek przeprowadza się m.in. ilościową ocenę publikacji dotyczących każdej z marek, którą poprzedza klasyfikacja materiałów prasowych pod względem wydźwięku. Kolejnym ważnym kryterium jest także zasięg publikacji, czyli liczba ich potencjalnych czytelników. Na podstawie wyników sporządza się ostateczną klasyfikację marek.

Popularność marki Biedronka potwierdzają także inne wyróżnienia, w tym m.in. trzecia lokata w tegorocznym rankingu Najcenniejsze Polskie Marki, przygotowanym przez redakcję dziennika „Rzeczpospolita”. Marka Biedronka została także pięciokrotnie nagrodzona prestiżowym tytułem Superbrands.

FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.