Już po raz siódmy Biedronka znalazła się w gronie firm wyróżniających się najwyższymi standardami w zakresie obsługi klientów. W tegorocznej VIII edycji badań konsumenckich uzyskała tytuł Gwiazda Jakości Obsługi w kategorii „supermarket”, potwierdzając tym samym satysfakcję klientów z poziomu obsługi w sieci.
Jak donosi Centrum Informacyjne dyskontu, wyróżnienie przyznawane jest w ramach Polskiego Programu Jakości Obsługi na podstawie głosów największej w Polsce społeczności konsumentów zarejestrowanych na stronie www.jakoscobslugi.pl lub korzystających z dedykowanej aplikacji mobilnej. Wśród laureatów znajdują się przedsiębiorstwa najskuteczniej odpowiadające na potrzeby współczesnego rynku oraz rekomendowane przez klientów na 2015 rok.
Filarem strategii sieci Biedronka jest nie tylko zapewnienie blisko 4 mln klientów codziennie odwiedzających jej sklepy produktów wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach, ale także zagwarantowanie obsługi na najwyższym poziomie. W tym celu Biuro Obsługi Klienta sieci dostępne jest dla klientów przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Utrzymaniu najwyższych standardów służą także specjalne szkolenia dla pracowników oraz realizowany program regularnych audytów w sklepach, które umożliwiają monitorowanie jakości obsługi oraz jej doskonalenie.
Sieć Biedronka cieszy się dużym zaufaniem klientów. Obecnie 99 proc. Polaków zna markę Biedronka, 74 proc. regularnie robi zakupy w jej placówkach, a dla 49 proc. jest ona sklepem pierwszego wyboru*. Marka była też wielokrotnie nagradzana. Oprócz prestiżowego tytułu Gwiazdy Jakości Obsługi, w 2014r. została uhonorowana Złotym Godłem Marki Godnej Zaufania oraz tytułem Superbrands.
* Badanie PRM, styczeń 2014