Wczoraj w halach EXPO XXI rozpoczęła się V edycja Międzynarodowych Targów Żywności
i Napojów WorldFood. Wydarzenie trwać będzie od 10 do 12 kwietnia.
Patronat Honorowy nad targami WorldFood Warsaw objęli: Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz Dyrektor Generalny Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa.
Targi oficjalnie otworzyli :Agnieszka Szpaderska, dyrektor Worldfood , Jacek Bogucki , sekretarz stanu w Ministerstwie Rolnictwa i rozwoju Wsi, Czesław Siekierski Przewodniczący Komisji Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Parlamencie Europejskim, Witold Strobel dyrektor generalny KOWR oraz ekspert KE ds. branży FMCG Andrzej Wojciechowicz.
Partnerami merytorycznymi i współorganizatorami debat i paneli tematycznych są największe
i najważniejsze organizacje branżowe – Polska Federacja Producentów Żywności, Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji, Związek Sadowników RP, Unia Owocowa, Krajowa Rada Drobiarska, UPEMI - Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego, Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy, POLBISCO- Stowarzyszenie Polskich Wyrobów Czekoladowych i Cukierniczych, Stowarzyszenie Polska Ekologia , Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków KUPS , Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka, Godło Promocyjne Teraz Polska, Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich ZW, Stowarzyszenie Forum Dialogu Gospodarczego, Krajowa Rada Suplementów i Odżywek oraz European Federation of Associations of Health Product Manufacturers (EHPM).
Ekspozycje targowe, prezentacje i degustacje, rozmowy B2B, liczne prelekcje i pokazy, panele ekspertów i przedsiębiorców, wielka giełda ofert, otwierającą dostęp nie tylko do produktu, ale i do świadomości korzyści z jego zakupu i sprzedaży.
ROZMOWY B2B i spotkania handlowe
Spotkania handlowe to sprawdzona i efektywna metoda nawiązywania kontaktów biznesowych.
To olbrzymia wartość, którą trudno uzyskać online.
W rozmowach handlowych tej edycji uczestniczą kupcy m.in. z Wietnamu, Hiszpanii, Hong Kongu, Turcji, Bułgarii, Pakistanu, Rumunii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich i Mołdawii. Nie zabraknie też kupców z sieci polskich i handlujących w Polsce.
Wykupienie stoiska w dobrej lokalizacji, na nawet największych krajowych targach,
to jeszcze nie sukces. Sukcesem jest zwiększenie świadomości marki, wzmocnienie relacji
z dotychczasowymi klientami, poznanie trendów panujących wśród konkurencji czy pozyskanie nowych klientów i partnerów. Traktowanie targów jak wystawy jest mylne i nieskuteczne. Targi powinny być kanałem, który umożliwia bezpośredni kontakt z potencjalnymi klientami, handlowcami
i zainteresowanymi naszymi produktami. Wiele miesięcy przed rozpoczęciem targów zajmujemy się wyszukiwaniem potencjalnych kooperantów i inwestorów zainteresowanych współpracą z wystawcami, a następnie organizujemy ich przyjazd do Warszawy. W trakcie targów odbywa się seria wcześniej umówionych spotkań. Taka formuła zwiększa efektywność wystąpienia na targach
i skraca czas dotarcia do kontrahenta. Co roku zwiększa się ilość kupców z rożnych stron Świata
i Europy, a rozmowy przeprowadzane podczas targów kończą się konkretami, zamówieniami
i poważnymi kontraktami.
„Gwarantujemy indywidualne podejście do każdego Wystawcy z osobna, układając harmonogramy spotkań zgodnie z życzeniami i preferencjami każdej z firm. To indywidualne podejście pozwala uczestnikom na lepsze wykorzystanie ich czasu podczas targów i umożliwia spotkanie z ważnymi kupcami, którzy odpowiadają profilowi ich działalności.” – zapewniają organizatorzy.
Musicie być razem z nami w dniach 10-12 kwietnia.
W targach bierze udział kilkuset Wystawców z branży spożywczej
z 25 krajów świata m.in. reprezentujący Białoruś, Belgię, Niemcy, Węgry, Indie, Indonezję, Polskę,Włochy, Rumunię, Rosję, Hiszpanię, Sri Lankę, Turcję, Wielką Brytanię, Wietnam, a wraz
z nimi przyjechały wyjątkowe produkty, smaki i zapachy, które mogą być zaproszeniem do kulinarnej przygody. Warto wykorzystać tę okazję, by nawiązać wartościowe kontakty biznesowe i zapoznać się z nowinkami i ofertą dla sektora spożywczego. Te i inne atrakcje czekają na Was podczas wyjątkowego spotkania branży w Warszawie, a liczne patronaty mediów ogólnopolskich
i branżowych umożliwiają szeroką promocję, prezentację firm, stoisk i możliwości branży spożywczej oraz relacje z części merytorycznych i wydarzeń towarzyszących.
Zapraszamy do odwiedzenia V edycji targów WorldFood !
Kontakt :
Obsluga Public Relations
Iwona Ciechan: 501 036 603
e-mail: pr@worldfood.pl
Marketing i Promocja
Beata Bątorek: 698 054 192
e-mail: marketing@worldfood.pl