Ajencja sklepu Carrefour Express to najlepsze rozwiązanie dla osób, które chcą rozpocząć działalność handlową na swój własny rachunek, ale posiadają ograniczone środki.
Pod szyldem Carrefour w Polsce działa już ponad 600 sklepów franczyzowych w trzech różnych formatach. Jednocześnie firma oferuje współpracę w ramach klasycznej franczyzy oraz ajencji.
W modelu współpracy ajencyjnej Carrefour pozostaje głównym inwestorem – posiada prawa do lokalu i opłaca koszty związane z jego adaptacją i wyposażeniem. Inwestycja, którą ponosi ajent ogranicza się do zakupu drukarek fiskalnych oraz opłacenia koncesji na alkohol i ubezpieczenia lokalu, dzięki czemu ajencja posiada niższy finansowy próg wejścia od klasycznej franczyzy. W ramach współpracy Carrefour zapewnia atrakcyjny system bonusowy i atrakcyjne warunki współpracy, wsparcie doświadczonego zespołu doradców oraz zdefiniowany asortyment dopasowany do lokalizacji i potrzeb klienta. Carrefour w modelu ajencyjnym przewiduje również możliwość przekształcenia współpracy we franczyzę po pewnym czasie.
Ajencja to rozwiązanie dla każdego, kto ma duszę handlowca, dlatego kierujemy ją do osób z doświadczeniem w handlu małopowierzchniowym oraz tych, którzy chcą otworzyć swój pierwszy sklep. Dzięki współpracy z Carrefour początkującemu przedsiębiorcy łatwiej będzie postawić pierwsze kroki w prowadzeniu własnego biznesu. Renoma i popularność marki Carrefour zapewniają najwyższe standardy współpracy oraz umożliwiają łatwiejsze zaistnienie w świadomości klientów. Aktualnie poszukujemy ajentów w Warszawie, Krakowie oraz w Trójmieście, oferując im lokale z ugruntowaną pozycją na rynku – powiedział Michał Florkiewicz, dyrektor sklepów convenience w Carrefour Polska.
Wśród dostępnych formatów sklepów Carrefour najlepiej dopasowanym do wymogów ajencji jest Carrefour Express convenience. Są to samoobsługowe sklepy z pomarańczowym logo o powierzchni do 200 m2. Sklepy convenience są najczęściej zlokalizowane w miejscach o dużym natężeniu ruchu, np. w centrum wielkich miast. Ten sklep samoobsługowy doskonale wpisuje się w oczekiwania i szybkie tempo życia mieszkańców dużych miast, którzy szukają wygodnych sklepów blisko domu lub w drodze do pracy, aby szybko zrobić podstawowe zakupy spożywcze. W ofercie sklepów Carrefour Express convenience znajduje się, między innymi, szeroki asortyment dań gotowych oraz jedzenia na wynos. Dzięki małej powierzchni sklepu ajent może również prowadzić osobiście handel w niedziele objęte zakazem handlu, co podwyższa rentowność biznesu.
Ofertę Carrefour wyróżnia kompleksowe podejście do modelu współpracy, w ramach którego sieć nie tylko oferuje partnerowi rozpoznawalne logo, ale przede wszystkim dba o budowanie współpracy opartej na wieloletnim i międzynarodowym doświadczeniu w zakresie handlu. Dla przedsiębiorców współpraca ze stabilnym partnerem, jakim jest Carrefour, to świetny pomysł na biznes. Sprawdzony koncept, dopasowany do każdego klienta oraz rozpoznawalna marka, ograniczają ryzyko i ułatwiają odniesienie sukcesu na konkurencyjnym rynku.