Carrefour Polska – właściciel i zarządca sieci centrów handlowych w Polsce, sfinalizował kolejne umowy najmu na łączną powierzchnię ponad 900 m kw. Nowe marki pojawią się w centrum handlowym „Zielone Wzgórze” w Białymstoku, w „Galerii Słowiańskiej” w Zgorzelcu oraz w „Galerii Grudziądzkiej”. Wszystkie te obiekty należą do Carrefour Polska i są przez niego zarządzane.
Umowy najmu zostały podpisane m.in. z marką Willsoor specjalizującą się szyciu ekskluzywnych koszul męskich oraz damskich. Kolekcje adresowane są do osób nowoczesnych, aktywnych zawodowo oraz otwartych na zmieniające się trendy w modzie. Salon tej marki zostanie otwarty w listopadzie br. w CH „Zielone Wzgórze” w Białymstoku i zajmie powierzchnię 70 m kw.
W „Galerii Słowiańskiej” w Zgorzelcu oraz w centrum handlowym „Zielone Wzgórze” w Białymstoku pojawi się najnowszy brand sieci LPP: SINSAY, którego kolekcja skierowana jest do młodych osób w wieku 15-24 lata. Projekty SINSAY powstają z myślą o dziewczynach, które nie boją się eksperymentować z modą i które w świadomy sposób kreują swój wizerunek. Salony SINSAY o powierzchni prawie 300 m kw. w Białymstoku, oraz prawie 400 mkw. w Zgorzelcu zostaną otwarte w pierwszym kwartale 2014 roku.
Kolejne umowy najmu Spółka Carrefour sfinalizowała z operatorami świadczącymi szeroko rozumiane usługi. Pod koniec bieżącego roku swój salon w centrum handlowym „Zielone Wzgórze” otworzy biuro podróży działające pod szyldem wakacje.pl ( 31 m kw.) oraz salon urody WAY TO BEAUTY (40 m kw.) który jako jedyny w Białymstoku będzie oferował kultowe brytyjskie kosmetyki Toni&Guy. Alior Bank natomiast dołączy do najemców obecnych w „Galerii Słowiańskiej”. Salon tego operatora zajmie powierzchnię ok. 70 m kw.
Centra handlowe Carrefour zlokalizowane są w dużych oraz średnich miastach, a ich cechą wspólną jest staranne dobrany tenant mix oraz silny operator spożywczy - hipermarket Carrefour.
W celu umocnienia ich pozycji na lokalnym rynku oraz w odpowiedzi na potrzeby klientów, Carrefour Polska aktywnie rekomercjalizuje oraz modernizuje swoje centra handlowe.
Źródło: Carrefour