Carrefour zdecydował o rozwoju testowanego jesienią konceptu stref OUTLET, w których oferuje klientom szeroki wybór produktów niespożywczych w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Lubiane przez klientów strefy OUTLET wprowadzone zostały do trzech nowych hipermarketów w Warszawie oraz Łodzi.
OUTLET to specjalnie oznaczone strefy w hipermarketach Carrefour, gdzie czeka na klientów szeroka oferta produktów przemysłowych w różnych kategoriach, m.in. artykuły wyposażenia wnętrz, dekoracyjne, sportowe, dla domu, zabawki, RTV/AGD. Asortyment stref OUTLET nabyć można w cenach rozpoczynających się już od 1,99 zł. Produkty wygodnie grupowane są według cen - do 5, 10, 15 zł, a klienci znajdą tam również strefę okazji oraz super ofert.
Przeprowadzony jesienią w sklepach Carrefour w Parku Handlowym Zakopianka w Krakowie, CH Atrium Targówek w Warszawie oraz Galerii Morena w Gdańsku test stref OUTLET pokazał, że koncept wpisuje się w oczekiwania klientów sieci poszukujących korzystnych okazji zakupowych i doceniających zarówno konkurencyjne ceny, jak również szeroką dostępność towarów.
W ostatnich dniach do portfolio sklepów, w których działają strefy OUTLET dołączyły trzy nowe hipermarkety - w stołecznej Galerii Wileńskiej przy ul. Targowej 72, na warszawskim Bemowie przy ul. Powstańców Śląskich 126, a także w Łodzi przy ul. Szparagowej 7.