Czy Carrefour Polska stawia na dalszy rozwój w Polsce ? - FirmyMiesne.pl portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie
FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu

Czy Carrefour Polska stawia na dalszy rozwój w Polsce ?

W 2021 r. Carrefour Polska uruchomił już 52 nowe sklepy convenience, w tym 36 sklepów osiedlowych i minimarketów w formacie Carrefour Express, 8 na stacjach paliw oraz 8 pod szyldem Globi. W polskiej sieci Carrefour działa już łącznie ponad 700 sklepów convenience, a większość z nich to placówki franczyzowe rozwijane we współpracy z lokalnymi przedsiębiorcami.

Nowe placówki otwierane są w całej Polsce, zarówno w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu, jak i w mniejszych miejscowościach, m.in.: w Węgorzewie, Kraśniku, Świeciu, Luboniu czy Zakopanem. Każdego miesiąca w sklepach Carrefour convenience 5 mln Polaków kupuje ponad 21,5 mln produktów. Mogą tam też wypić kawę, zjeść szybką przekąskę czy kupić jedzenie na wynos. Coraz częściej, przy okazji zakupów mogą też odebrać przesyłkę czy opłacić rachunki. 

Sklepy Carrefour Express w zależności od wielkości i konceptu oferują od 1500 do 7000 artykułów, w tym wyselekcjonowaną ofertę produktów świeżych: warzyw, nabiału i dań gotowych. Wśród nich znajduje się ponad 1000 produktów marki własnej Carrefour, w tym bio, bezglutenowych i bez laktozy. Z kolei dzięki aplikacji „Mój Carrefour” klienci korzystają z licznych promocji, a w weekend z 10% rabatu na całe zakupy. 

Format Globi pod względem powierzchni i asortymentu skierowany główniedo mieszkańców małych miast oraz terenów wiejskich. W Globi klienci znajdą bogatą ofertę 400-500 produktów spożywczych marki własnej Carrefour, rozbudowany asortyment przemysłowy oraz atrakcyjną ofertę alkoholi.

W każdym z nowych sklepów, Carrefour indywidualnie dopasowuje ofertę do potrzeb mikro-rynku, a ekipa specjalistów dba o właściwą aranżację i atrakcyjną wizualizację placówki.

 


Autor: Źródło: Carrefour Polska

FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.