Innowacyjna akcja marketingowa Carrefour - FirmyMiesne.pl portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie
FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu

Innowacyjna akcja marketingowa Carrefour

W czwartek, 10 lipca w hipermarkecie Carrefour Arkadia w Warszawie zaprezentowany został nowy, niestandardowy kanał do komunikacji z klientem. Za pomocą nowoczesnych narzędzi muzycznych, klienci zostaną włączeni do zabawy i będą poznawać ofertę hipermarketów Carrefour. To pierwsza taka akcja marketingowa w Polsce, donosi pressroom sklepu.

W ramach akcji, na terenie hipermarketu Carrefour Arkadia zainstalowany zostanie specjalny „grający stół”. Umieszczone na nim produkty, za każdym dotknięciem będą wydawały różne dźwięki muzyczne. Klienci będą mieli możliwość skomponowania własnych melodii i zarazem współtworzyć zupełnie nowe kompozycje.

W myśl hasła „Pozytywnie każdego dnia J”, w zupełnie nowy i niestandardowy sposób, Carrefour chce zainteresować klientów swoją ofertą handlową. Pokazać ją w zabawny i zaskakujący sposób, a przede wszystkim wyjść z ofertą poza standardowe obszary komunikacji.

Obecnie Carrefour coraz intensywniej poszerza swoja ofertę handlową, wprowadzając nowe oraz często trudnodostępne w innych marketach, produkty. Przykładem może być tu seria asortymentu bezglutenowego, a także produkty o obniżonej zawartości cukrów i tłuszczy dla osób dbających o sylwetkę. W hipermarketach Carrefour klienci mogą również znaleźć duży wybór produktów ekologicznych, bio oraz regionalnych. Wartym zwrócenia uwagi są także wędliny wyrabiane w wędzarniach Carrefour. Produkty te powstają w oparciu tradycyjne receptury, dzięki czemu odznaczają się wyjątkowym smakiem oraz wysoką jakością.

Efektem czwartkowego „marketingowego eksperymentu”, będzie reklama produktowa połączona z muzyką, która zostanie współ-skomponowana przez klientów biorących udział w zabawie. Carrefour, poprzez zupełnie niekonwencjonalne działania chce pokazać klientom, że reklama produktów codziennej konsumpcji nie musi być nudna. Połączenie różnych technik i kanałów komunikacji, daje możliwość nie tylko wzmocnienia przekazu, ale również dotarcia do szerszego grona klientów.

FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.